خبرگزاری کار ایران

منطقی بازی کردیم و پیروز شدیم؛

قوچان‌نژاد: مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسیار بالاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۷۴

زمانی که بازی‌ها به مرحله پلی‌آف می‌رسد قطعا شرایط سخت‌تر می‌شود و حساسیت کار برای تیم‌ها بالاتر می‌رود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: حساسیت مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسیار بالاست.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال میزان عصر روز چهارشنبه اول اسفندماه در چارچوب اولین دور مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر موفق شد حریف خود شهرداری تبریز را در سالن مهران مشهد با حساب ۳ بر یک از پیش رو برداشته و گام اول در راه صعود به دور پایانی را محکم بردارد.

جبار قوچان‌نژاد پس از پایان این دیدار، بازی در مقابل تیم شهرداری‌تبریز را دشوار خواند و افزود: زمانی که بازی‌ها به مرحله پلی‌آف می‌رسد قطعا شرایط سخت‌تر می‌شود و حساسیت کار برای تیم‌ها بالاتر می‌رود.

وی با تقدیر از تلاش‌های بازیکنانش، اظهار کرد: دیروز به جز ست سوم در سایر ست‌ها بسیار موفق عمل کردیم و توانستیم به خوبی حریف را کنترل کرده و به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان گفت: جا دارد از حمایت همه جانبه تماشاگران مشهدی در این مسابقه، تشکر کنم، جوی که در سالن مهران به لطف تشویق هواداران به وجود آمده بود، یکی از دلایل کسب این پیروزی بود.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: اکنون هدف ما کسب پیروزی در مسابقه برگشت در تبریز است. باید در هر بازی این مرحله از آمادگی بالای روحی و جسمی برخوردار باشیم و از همین امروز برای کسب پیروزی دوم برنامه‌ریزی کرده و تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز