خبرگزاری کار ایران

با استناد به گزارش ناظران؛

احکام کمیته انضباطی بسکتبال اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۲۶

محسن روشن ضمیر داور مسابقه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد ماهان سپاهان به دو جلسه محرومیت از قضاوت مسابقات محکوم شد.

جلسه کمیته انضباطی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال با استناد به گزارش ناظران درخصوص اتفاقات هفته‌های اخیر لیگ برتر و لیگ دسته یک تشکیل و احکام مربوطه برای بازیکنان متخلف صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته انضباطی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال با استناد به گزارش ناظران در خصوص اتفاقات هفته‌های اخیر لیگ برتر و لیگ دسته یک تصمیمات مشروحه زیر را اتخاذ کرد:

۱ - محسن روشن ضمیر داور مسابقه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد ماهان سپاهان به دو جلسه محرومیت از قضاوت مسابقات محکوم شد.

۲ - جابر روزبهانی بازیکن تیم فولاد ماهان سپاهان به علت اعتراض، درگیری و تخریب در رختکن با توجه به فقدان سابقه و ابراز ندامت، به دو جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که با توجه به تعهدات نامبرده، دو جلسه محرومیت وی به مدت ۲ ماه معلق ماند که در صورت ارتکاب هرگونه تخلفی، جریمه مذکور نیز اعمال خواهد شد.

۳ - حامد سهراب نژاد بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام به علت درگیری که منجر به دریافت خطای فنی شد به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و مهدی کامرانی بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام به علت درگیری با اعضای تیم مقابل به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

۴ - صمدزاده سرپرست تیم مهرام تهران نیز به علت درگیری با بازیکن تیم مقابل به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ با درج در پرونده، موسی نبی پور بازیکن تیم مهرام تهران به علت دخالت در درگیری و ایراد ضرب و جرح و با توجه به سابقه قبلی به پرداخت مبلغ ۲۵ میلیون ریال جریمه نقدی و محمد اوجاقی بازیکن تیم مهرام به علت درگیری که منجر به دریافت فول فنی شد به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

۵ - محسن داوری سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به علت اعتراض و توهین به ناظر و داوران مسابقه و با توجه به مصوبه سازمان لیگ به پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. عماد سامری مربی تیم صنعت نفت آبادان نیز به علت اعتراضات پیاپی در جریان مسابقه و اخذ فول فنی، با توجه به مصوبه سازمان لیگ به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که در صورت تکرار، شدیدا با نامبرده برخورد خواهد شد.

۶ - جواد رحمتی پور مربی تیم «شیمی درسلف» به علت اعتراض به داوری به پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی و امیر احتشام زاده و محمد احمدی بازیکنان این تیم نیز به علت توهین به داور مسابقه هریک به پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز