خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی شمشیربازی - ایتالیا؛

نتایج ضعیف شمشیرزنان انفرادی ایران / چشم‌ها به رقابت‌‌های تیمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۰۰

دیدارهای حذفی مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا عصر روز شنبه در شهر پادوا و در جدول ۶۴ نفره پیگیری شد.

شمشیربازان اعزامی به مسابقات جام جهانی – کلاس آ - ایتالیا در بخش انفرادی به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایلنا، دیدارهای حذفی مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا عصر روز شنبه در شهر پادوا و در جدول ۶۴ نفره پیگیری شد.

علی پاکدامن یکی از سه نماینده کشورمان در این مرحله از مسابقات بود که در مصاف با ریچارد هوبرز آلمانی با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ شکست خورد. این بازیکن که با ۶ برد متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، به طور مستقیم به این جدول صعود کرده بود، در رده بندی نهایی عنوان سی و هشتم را به خود اختصاص داد.

محمد رهبری که بعد از انجام ۸ بازی و کسب ۵ پیروزی وارد جدول ۶۴ نفره مسابقات شد، دراین مرحله مقابل بندیکت واگنر از آلمان با نتیجه ۱۵ بر ۶ شکست خورد. این شمشیرباز کشورمان در رده بندی نهایی در جایگاه پنجاه و نهم قرار گرفت.

مجتبی عابدینی دیگر نماینده ایران در جدول ۶۴ نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا بود. او که با غلبه بر نماینده اتریش وارد این جدول شد، در این مرحله به مصاف آرون زیلاگی از مجارستان رفت و بازی را ۱۵ بر ۱۲ واگذار کرد و در رده بندی نهایی صاحب جایگاه شصت و دوم شد. عابدینی در حالی این بازی را واگذار کرد که حریف مجارستانی وی در نهایت عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.

البته محمد فتوحی دیگر شمشیرباز اعزامی ایران به مسابقات گرندپری جام جهانی ایتالیا بود. او که پیش از رسیدن به جدول ۶۴ نفره و با شکست مقابل مونتانو، قهرمانی المپیک از ایتالیا، از دور مسابقات کنار رفته بود در رده‌بندی نهایی بازیکنان در رده هشتاد و هفتم قرار گرفت.

بدین ترتیب ۴ شمشیرباز اعزامی ایران به کار خود در بخش انفرادی مسابقات جام جهانی ایتالیا پایان دادند. این بازیکنان امروز در بخش تیمی این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز