خبرگزاری کار ایران

در انتخاب کادرفنی تیم ملی حساسیت خاصی دارم؛

سمندر: اجازه نمی‌دهم کاراته را به حاشیه ببرند / اسپینوز نگاه مثبتی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۰

اگر تاکنون کادر فنی را اعلام نکرده‌ایم بخاطر این است که نمی‌خواستیم شتاب‌زده تصمیمی را بگیریم، چراکه تیم ملی موضوع مهمی برای فدراسیون است.

رییس فدراسیون کاراته با تاکید بر اینکه کادر فنی تیم‌های ملی پس از بررسی تمامی جوانب بزودی معرفی خواهد شد؛ گفت: کاراته به لحاظ داشتن مربیان بادانش و قابل اعتماد کاملاً غنی است، اما فدراسیون با توجه به محدودیتی که در گزینش نفرات دارد، متاسفانه نمی تواند از همه آنها در رده ملی استفاده کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا سمندر با بیان این مطلب اظهار کرد: در بحثانتخاب کادر فنی تیم ملی حساسیت خاصی دارم. در روزها و هفته‌های گذشته با مشورت با نزدیکان و دلسوزان کاراته به جمع بندی خوبی رسیدیم که پس از نهایی شدن، اسامی مربیان تیم ملی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر تاکنون کادر فنی را اعلام نکرده‌ایم بخاطر این است که نمی‌خواستیم شتاب‌زده تصمیمی را بگیریم، چراکه تیم ملی موضوع مهمی برای فدراسیون است.

سمندر با اشاره به اینکه کاراته سال ۹۲ سال موفقیت آمیزی را پشت سرگذاشت ابراز امیدواری کرد در سال آینده که کاراته مسابقات جهانی آلمان، بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ ساله های آسیا را پیش دارد، موفق عمل کند.

سمندر افزود: من مطمئن هستم اگر شرایط آماده سازی تیم های اعزامی فراهم شود باز هم کاراته بهترین دستاورد را در میادین قاره ای و جهانی خواهد داشت. رییس فدراسیون کاراته در ادامه ضمن انتقاد از کسانی که این روزها به بهانه انتخاب کادر فنی تیم های ملی کاراته اخلاق را زیر پا می گذارند و حتی احترام دوستان خود را هم نگه نمی دارند، گفت: من سالهاست در کاراته هستم اما ندیدم بخاطر یک پست برخی ها همه گذشته های خود با دیگران را نادیده بگیرند. یعنی آنهایی که امروز به هر بهانه ای فقط انتقاد می کنند، دلشان برای کاراته می سوزد یا برای خودشان؟ چه معنی دارد که برخی ها با اطلاعات غلط بخواهند ذهن ها را منحرف کنند.

وی با تاکید براینکه این اقدامات از اخلاق و جوانمردی بدور است، تصریح کرد: می دانم پشت این قضایا چه کسانی هستند. آنهایی که خود را پشت دیگران پنهان کرده اند بدانند که من به عنوان نماینده یک میلیون ورزشکار، مربی و داور و پیشکسوت کاراته جلوی خودخواهی های آنها می ایستم. من تحمل ام زیاد است اما اجازه نمی دهم بعضی ها کاراته را به حاشیه ببرند.

سمندر در مورد تشکیل کمیته فنی فدراسیون گفت: تشکیل این کمیته که من ترجیح می دهم از آن به عنوان اتاق فکر یاد کنم، یک ضرورت است. من اصولاً به کار و خرد جمعی اعتقاد دارم. مقدمات تشکیل کمیته فنی فراهم شده است. در مورد اعضای این کمیته، فدراسیون نظرش استفاده از تمامی طیف های کاراته است.

رییس فدراسیون کاراته در خصوص دیدارش با آنتونیو اسپینوز رییس فدراسیون جهانی کاراته در پرتغال گفت: سفر ۴۸ ساعته به این کشور اروپایی و ملاقات با رییس فدراسیون جهانی دستاورد خوبی برای کاراته بانوان کشورهای اسلامی داشته است. خوشبختانه اسپینوز نگاه کاملاً مثبتی به کاراته ایران دارد. او قول داد موانعی که سر راه کاراته کاهای کشورهای اسلامی در بحثحجاب وجود دارد را بردارد. نتایج این سفر را هم در گزارشی به وزارت ورزش و جوانان ارائه دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز