خبرگزاری کار ایران

جلسه فنی زورخانه‌ای برگزار شد؛

طلوع‌کیان: مقررات ورزش زورخانه‌ای باید اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۵۱

طی این جلسه در محل سالن اجتماعات آکادمی فدراسیون ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت آیین نامه و مقررات مسابقات زورخانه ای در مورد تقویم سال ۱۳۹۳ نیز بحثو تبادل نظر شد.

نشست فنی زورخانه ای با حضور نمایندگان هیئت‌ها و نخبگان فنی کشور با حضور رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار شد.

به گزارش ایلنا، طی این جلسه در محل سالن اجتماعات آکادمی فدراسیون ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت آیین نامه و مقررات مسابقات زورخانه ای در مورد تقویم سال ۱۳۹۳ نیز بحثو تبادل نظر شد.

فرهاد طلوع کیان(رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) در این نشست اظهار داشت: افتخار می کنیم که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی، ورزش باستانی را ورزشی زیبا و هنری بیان فرمودند. بنابراین تلاش هایی که برای وضع قوانین انجام می شود باید این ویژگی ها را نه تنها حفظ بلکه تقویت کند تا به جذابیت این ورزش اصیل ایرانی افزوده شود.

در پایان این جلسه ۳ ساعته مقرر شد با انتخاب جمع کوچک‌تری از نخبگان ورزش زورخانه‌ای برای اصلاح مقررات قبلی اقدام شود. ضمن اینکه جمع‌بندی آسیب‌شناسی مقررات قبلی با بهره‌گیری از نظرات مدعوین جلسه نیز به عهده محمد سرابی و محمد جعفرپور گذاشته شد.

برخی استان‌ها اعم از اصفهان و کرمان برای اعزام نماینده فنی در این نشست، جلسات فنی داخل استان را نیز برگزار نموده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز