خبرگزاری کار ایران

تفکر خانواده اسکواش باید جهانی شود؛

دبیر: اسکواش می‌تواند در بازی‌های آسیایی و جهانی مدال کسب کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۸

باید کاری کنید دیگر برای اعزام شما به مسابقات همه موظف به این کار باشند نه اینکه کسی فکر کند با یک اعزام به شما لطف کرده است.

نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: تفکر خانواده اسکواش باید جهانی شود و باید بسیار بزرگ فکر کنید.

به گزارش ایلنا، علیرضا دبیر در مراسم اختتامیه لیگ برتر اسکواش ادامه داد: هیچ‌وقت فکر نکنید اسکواش در میان رشته‌های مهم نیست. یادم می‌آید ۶ سال قبل در میان بچه‌های قایقرانی اعلام کردم شما توانایی کسب مدال را دارید و این اتفاق هم افتاد و اطمینان دارم شما هم می توانید در بازی های آسیایی و حتی مسابقات جهانی کسب مدال کنید.

نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: باید کاری کنید دیگر برای اعزام شما به مسابقات همه موظف به این کار باشند نه اینکه کسی فکر کند با یک اعزام به شما لطف کرده است. برای قهرمانی در سطح جهان به ۱۱ سال زمان نیاز دارید و می دانم می توانید موفق باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم یک روز در همین جا با اسکواش برای قهرمانی هایش در بازی های آسیا و حتی جهان جشن بگیریم.

وی اظهار داشت: اسکواش در این سه سال با ارتباطات رییس فدراسیون توانسته در کل کشور نفوذ کند و خانواده آن بزرگ شود. خانواده اسکواش جهانی فکر کند که با توکل و مدیریت کنونی اسکواش این جایگاه دور از دسترس نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز