خبرگزاری کار ایران

نباید به دست خودمان به این رشته صدمه بزنیم؛

نصیری: فدراسیون وزنه‌برداری تمایلی برای کار کردن با من ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۱۲

وزنه‌برداری از جمله رشته‌هایی بوده که حتی قبل از انقلاب در المپیک و رقابت‌های جهانی مدال‌آور بوده و الان نباید به دست خودمان به این رشته صدمه بزنیم.

وزنه‌بردار با سابقه کشورمان گفت: فدراسیون فعلی وزنه برداری تمایلی برای کار کردن با من ندارد.

محمد نصیری در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به شرایط فدراسیون وزنه‌برداری بیان داشت: عملکرد تیم ملی در بازی‌های المپیک مناسب بود، اما بعد از آن دچار حاشیه‌هایی شده و امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که دوباره شاهد اوج‌گیری وزنه‌برداری باشیم. وزنه‌برداری از جمله رشته‌هایی بوده که حتی قبل از انقلاب در المپیک و رقابت‌های جهانی مدال‌آور بوده و الان نباید به دست خودمان به این رشته صدمه بزنیم.

وی ادامه داد: من الان دارم در خانه استراحت می‌کنم و این‌طور بسیار راحت هستم چراکه اگر پستی در فدراسیون بگیرم دائماً باید پاسخگو رسانه‌ها و مسئولان باشم. فقط امیدوارم با بازگشت مدال‌آوران المپیکی دوباره شاهد اوج‌گیری وزنه‌برداری کشورمان باشیم. ما می‌توانیم به عنوان قهرمانی جهان دست یابیم.

نصیری تاکید کرد: من برای درمان دست دخترم به کانادا رفتم و در آنجا مقیم شدم، اما الان چند سالی است به ایران بازگشته‌ام وگاهاً به کانادا می‌روم و دوباره باز می‌گردم. اگر فدراسیون وزنه‌برداری بخواهد تجربیاتم را در اختیار وزنه برداری کشورم می‌گذارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز