خبرگزاری کار ایران

پایان رقابت ۲ روزه تکواندوکاران در اصفهان؛

تکواندوکاران تهران بر سکوی نخست کشور ایستادند

کد خبر : ۱۴۲۱۲۷

سی و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور بزرگسالان در بخش آقایان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از روز گذشته شنبه دوازدهم بهمن‌ماه به مدت ۲ روز به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان برگزار شد.

سی و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور بزرگسالان، با قهرمانی تیم تهران به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، سی و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور بزرگسالان در بخش آقایان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از روز گذشته شنبه دوازدهم بهمن‌ماه به مدت ۲ روز به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، تهران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴۹ امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد، مازندران با ۲ طلا، ۳ برنز و ۴۸ امتیاز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد، اصفهان الف با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و ۴۳ امتیاز سوم شد و آذربایجان‌شرقی با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز رده چهارم را از آن خود کرد.

با اتمام سی و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان، عنوان بهترین داور به یداله پیرهادی از تهران و مجید مولایی از سمنان رسید. یوسف کرمی وانانی از چهارمحال بختیاری و پیام خانلرخانی از تهران به ترتیب عناوین بهترین سرپرست و سرمربی را از آن خود کردند. میثم اسکندری از اصفهان عنوان ورزشکار پهلوان را از آن خود کرد.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم قزوین رسید و مجید بوچانی از کرمانشاه به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز