خبرگزاری کار ایران

برای کسب سومین قهرمانی در لیگ تلاش می‌کنیم؛

روحانی: حامیان مالی نگاه بهتری به ورزش‌های رزمی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۹

این هفته از مسابقات در زنجان برگزار شد که سعی کردیم میزبانی خوبی داشته باشیم و شرایط مناسبی برای تیم ها فراهم کنیم.

سرمربی تیم گاز زنجان که در دو فصل گذشته عنوان نخست لیگ برتر کاراته را کسب کرده، گفت: پیش‌بینی نتیجه غیرممکن است اما با این حال برای کسب سومین قهرمانی خود در لیگ تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، حسن روحانی اظهار داشت: این هفته از مسابقات در زنجان برگزار شد که سعی کردیم میزبانی خوبی داشته باشیم و شرایط مناسبی برای تیم ها فراهم کنیم.

وی افزود: تیم گاز زنجان تا پیش از برگزاری دیدارهای این هفته صدرنشین گروه یک بود و این هفته نیز دو دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در دیدار نیمه نهایی هم تیم اسلامشهر را مغلوب کردیم تا روانه فینال شویم.

روحانی درخصوص دیدار فینال لیگ برتر گفت: در فینال باید با تیم پاس قوامین مبارزه کنیم که این تیم نفرات خوبی در کاتای تیمی و انفرادی دارد و تیم ما هم ترکیبی از کاراته‌کاهای تیم ملی بزرگسالان، امید و نفرات بومی استان است که امیدوارم با عملکرد خوب در بخش کومیته این بازی به نفع تیم گاز خاتمه یابد.

روحانی با اشاره به اینکه تیم گاز زنجان با وجود قهرمانی در لیگ برتر تاکنون موفق نشده به سوپر لیگ صعود کند، گفت: امیدوارم شرایطی ایجاد شود که بتوانیم از فصل آینده در سوپر لیگ به رقابت بپردازیم.

وی ادامه داد: امیدوارم حامیان مالی نگاه بهتری به ورزش‌های رزمی داشته باشند و تمهیدات برای حضور گسترده آنها درلیگ های این رشته ها اندیشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز