خبرگزاری کار ایران

استخرها برای ۲ ساعت شنا چنین پولی می‌گیرند؛

سولقانی: بلیت ۵۷ هزار تومانی پیست اسکی دیزین اصلا زیاد نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۹

پیست دیزین ۵۵۰ هکتار است و ۲۰ بالابر دارد. پس فکر نمی‌کنم با توجه به نوع امکانات و فضای خوب پیست، ۵۷ هزار تومان مبلغ بالایی باشد.

مدیر پیست اسکی دیزین گفت: بلیت ۵۷ هزار تومانی برای ۸ ساعت حضور در پیست اسکی و استفاده از ۲۰ بالابر رقم زیادی نیست.

به گزارش ایلنا، اسکی ورزش گرانی است و به همین دلیل استفاده از امکانات و همچنین پیست‌ها، مختص افراد متمول است. با این حال بلیت گران پیست‌ها از جمله پیست دیزین، نارضایتی علاقه‌مندان این ورزش را به دنبال داشته و این در حالی است که ورزشکاران اسکی و البته اکثر دوستداران این ورزش، از سرویس‌دهی و امکانات موجود در پیست‌های کشور رضایت ندارند.

قربانعلی سولقانی مدیر پیست دیزین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص گرانی بلیت این پیست خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان اسکی با پرداخت ۵۷ هزار تومان از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر می‌توانند از فضای موجود استفاده کنند. پیست دیزین ۵۵۰ هکتار است و ۲۰ بالابر دارد. پس فکر نمی‌کنم با توجه به نوع امکانات و فضای خوب پیست، ۵۷ هزار تومان مبلغ بالایی باشد.

وی در مورد گلایه‌های مردم مبنی بر اینکه پیست دیزین پارکینگ اتومبیل ندارد، افزود: مگر می‌شود پیست به این بزرگی پارکینگ نداشته باشد؟ پیست دیزین دو پارکینگ دارد که پارکینگ شمالی گنجایش ۶۰۰ اتومبیل و پارکینگ جنوبی برای ۱۱۰۰ اتومبیل گنجایش دارد.

مدیر پیست دیزین هزینه‌های استفاده از پیست را با مخارج استخرها مقایسه کرد و اظهار داشت: یک استخر در شهر تهران برای ۲ ساعت شنا مبلغی در حدود قیمت بلیت پیست اسکی دریافت می‌کند، اما یک اسکی‌باز برای ۸ ساعت این مبلغ را می‌پردازد. پس هزینه‌های استفاده از پیست اصلا هم بالا نیست.

سولقانی در پایان یادآور شد: هزینه‌های نگهداری از پیست بسیار بالا است، ضمنا با توجه به اینکه تمامی تجهیزات پیست وارداتی است و با مشکلاتی از جمله تحریم ها روبرو هستیم، سرمایه گذاران اسکی برای ورود به این ورزش انگیزه ای ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز