خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه افشارزاده؛

گودرزی: وظایف روابط بین‌المللی باید بازنگری شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۴

در سال‌های اخیر، مسوولان فدراسیون‌های ورزشی ما پست‌های جهانی و قاره‌ای بسیاری را کسب کردند، در حالیکه همه این افراد این پست‌ها را شخصی می‌دانند و پس از اتمام دوران ریاست خود، این کرسی‌ها پیگیری نمی‌شود،

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر توسعه و تعاملات بین المللی با هدف ارتقاء جایگاه ورزش ایران درمجامع جهانی گفت: دراین حوزه با ید وظایف بازنگری و براساس آن ها عمل شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی که در مراسم معارفه افشار زاده سخن می گفت ضمن قدردانی از تلاش‌های او در کمیته ملی المپیک در جهت اعتلای نام ایران وارتقاء جایگاه ورزش ایران گفت: افشارزاده فردی پرانرژی، پرکار و دارای ارتباط بسیار نزدیک با زیر مجموعه است.

وی دراین نشست قرار گرفتن اداره روابط بین الملل دروزارت ورزش و جوانان در پشت سر فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک را یکی از ضعف‌های مهم این اداره کل عنوان کرد و افزود: این موضوع بیشتر به دلیل ترس از تداخل کاری به وجود می آید، این در حالی است که هر کدام از این بخش ها، مرز بندی و ساختار قانونی خود را دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر دوری کردن از روزمرگی اظهار داشت: در روابط بین‌المللی باید وظایف بازنگری شود و آنچه که دراین خصوص وجود دارد، دوباره بیاموزیم که چه وظایفی در حیطه اختیار ماست، آنها را شرح داده، احصاء کرده وبراساس آن عمل کنیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر، مسوولان فدراسیون‌های ورزشی ما پست‌های جهانی و قاره‌ای بسیاری را کسب کردند، در حالیکه همه این افراد این پست‌ها را شخصی می‌دانند و پس از اتمام دوران ریاست خود، این کرسی‌ها پیگیری نمی‌شود، این موضوع‌ها، باید توسط روابط بین‌الملل پیگیری شود.

دکتر گودرزی دراین نشست از کمیته ملی المپیک به عنوان وزارت خارجه ورزش کشورنام برد و افزود: ما باید انقدر دراین حیطه مسلط باشیم که در هیچ حوزه ای از امور بین الملل منفعلانه عمل نکنیم.

وی ادامه داد: افشارزاده باید شرایط کنونی روابط بین الملل را بازنگری کند خلاء ها را شناسایی کند، جاهایی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان از ترس تداخل کاری پیگیری نمی‌کنند را باز تعریفی از سازماندهی کند.

وی در ادامه به جایگاه‌ها و کرسی‌های مهمی که کشورهای عربی و همسایه‌مان در مجامع بین المللی کسب کرده اند اشاره کرد و از افشارزاده خواست تا چگونگی کسب این جایگاه ها را مورد بررسی قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز