خبرگزاری کار ایران

برای بازی مقابل دانشگاه‌آزاد آماد‌ه‌ایم؛

بختیاریان: ووشوکاران پرشین فقط به قهرمانی فکر می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۷۹

تاکنون ۶۰ درصد قراردادهای ووشوکاران تیم پرداخت شده که تا پایان فصل با تمامی اعضای تیم تسویه حساب خواهد شد.

سرپرست تیم ووشوی پرشین گفت: شرایط تیم برای بازی حساس روز جمعه کاملا مطلوب است و امیدواریم بتوانیم با پیروزی مقابل حریف مطرح خود، یک گام به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شویم.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر ووشو روز جمعه در آکادمی ووشو برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌های این هفته، تیم پرشین مقابل دانشگاه‌آزاد دیداری سخت و فینال‌گونه خواهد داشت.

قاسم بختیاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد شرایط تیم ووشوی پرشین افزود: تیم کاملا آماده است و هیچ مشکلی نداریم. از این رو فکر می‌کنم در بازی روز جمعه بتوانیم نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: در بین نفرات تیم تنها سجاد عباسی به دلیل مصدومیت حضور ندارد که البته متاسفانه ما تا پایان لیگ نمی‌توانیم از وجود این قهرمان خوب ایران و جهان در ترکیب خود استفاده کنیم.

سرپرست تیم ووشوی پرشین درخصوص احتمال قهرمانی این تیم در پایان لیگ خاطرنشان کرد: با توجه به ووشوکاران بسیار خوب و مربیان مطرح و با کارنامه ووشوی کشور از جمله شیرآقایی، تیم پرشین مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است و ما هدفی جز این نداریم.

وی در ادامه به موضوع قرارداد بازیکنان تیم پرشین اشاره کرد و اظهار داشت: براساس مفاد قراردادها، تاکنون ۶۰ درصد قراردادهای ووشوکاران تیم پرداخت شده که تا پایان فصل با تمامی اعضای تیم تسویه حساب خواهد شد.

بختیاریان در پایان در مورد برنامه‌های آتی باشگاه پرشین گفت: پرشین قصد دارد در رشته‌های موتورسواری، کشتی و تکواندو نیز تیمداری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز