خبرگزاری کار ایران

بازی دشواری مقابل پرشین داریم؛

اسفندیاری: قهرمانی کار راحتی نیست، اما تمام تلاش مان را می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۷

ما اردویی ۵ روزه در زنجان برگزار کردیم که بچه‌ها به شرایط خوبی رسیدند و برای مسابقات روز جمعه آماده هستند.

مدیر فنی تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت: روز جمعه دو مسابقه سخت مقابل پرشین و دانشگاه آزاد داریم اما تلاش می‌کنیم به نیمه نهایی صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر ووشو در حالی روز جمعه ادامه می‌یابد که تیم‌های مدعی قهرمانی به مصاف هم می روند و به همین دلیل این هفته در واقع شاهد برگزاری فینالی زودرس خواهیم بود. در این میان تیم دانشگاه آزاد به مصاف تیم های پرشین، قهرمان نیم فصل و تاکسیرانی آمل می‌رود که برای دانشگاهی‌ها این بازی‌ها شرایط خاصی خواهند داشت.

علی اسفندیاری مدیر فنی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد شرایط این تیم پیش از بازی‌های روز جمعه در لیگ ووشو اظهار داشت: ما اردویی ۵ روزه در زنجان برگزار کردیم که بچه‌ها به شرایط خوبی رسیدند و برای مسابقات روز جمعه آماده هستند.

وی افزود: البته چند بازیکن تیم ما دچار سرماخوردگی شده‌اند و یکی‌ - دو نفر دیگر نیز مصدوم هستند. با این حال همه توان خود را به کار می‌بندیم تا در رقابت‌های روز جمعه نتایج خوبی بگیریم و به نیمه نهایی صعود کنیم.

اسفندیاری درخصوص حریفان تیم دانشگاه آزاد در این هفته از لیگ ووشو خاطرنشان کرد: پرشین از تیم‌های بسیار خوب لیگ است که نیم فصل نیز قهرمان لیگ شد. تاکسیرانی آمل نیز از مدعیان لیگ قهرمانی است و به همین دلیل بازی های سختی مقابل این دو تیم مدعی داریم. با این حال دیدار ما برابر پرشین خیلی سخت خواهد بود.

قهرمان سابق ووشوی ایران و تیم ملی، قهرمانی تیم دانشگاه‌آزاد را کار راحتی ندانست و گفت: با توجه به حضور تیم‌های خوب و پرمهره ای مثل پرشین، قهرمانی دانشگاه‌آزاد به این راحتی نیست چراکه ما حتی یک بازیکن ملی‌پوش نیز نداریم. با این اوصاف امیدواریم با کسب نتایج مطلوب در روز جمعه بتوانیم از گروه صعود کنیم و به نیمه نهایی برسیم.

مدیر فنی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در پایان در مورد وضعیت قراردادهای ووشوکاران این تیم یادآور شد: تاکنون ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت شده و از این بابت هیچ مشکلی نداریم. تیم دانشگاه‌آزاد تنها تیم حاضر در لیگ ووشو است که اعضای تیم را برای سفرهای ورزشی داخلی‌ نیز با هواپیما اعزام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز