خبرگزاری کار ایران

زیر نظر کادر فنی؛

بدمینتون‌بازان تیم ملی به اردو می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۴

این اردو از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه جاری زیر نظر بهادر زکی‌زاده و صادق کرباسی مربیان تیم ملی در زنجان برگزار می‌شود.

اردوی آمادگی بدمینتون‌بازان منتخب مردان برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این اردو از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه جاری زیر نظر بهادر زکی زاده و صادق کرباسی مربیان تیم ملی در زنجان برگزار می شود.
سروش اسکندری، سالار بیات، علیرضا فغفوری، علی شاه حسینی، محمدرضا خانجانی، فرزین خانجانی و اشکان فصاحتی نفرات حاضر در این اردو هستند. همچنین، چهارمین مرحله اردوی آمادگی بدمینتون بازان منتخب زنان نیز در شاهرود برگزار می شود. نگین امیری پور، ثریا آقایی، سارا دلاوری، سحر زمانیان، رها راد افشار، مولود اسماعیلی، صحابه فرد، یسری بیگی، پگاه کامرانی، صفورا زمانلو و الناز فیض منش نفراتی هستند که به اردو دعوت شده اند. آنها از ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه، زیر نظر خانم ها جلالیان و مهدوی، مربیان تیم ملی تمرین می کنند.

بر اساس اعلام رئیس فدراسیون بدمینتون، در بیست و چهارمین دوره رقابت های بدمینتون دهه فجر، بدمینتون بازان با رتبه های جهانی ۲۱ و ۲۷ حضور دارند.

در این رقابت‌ها ۱۰۳ ورزشکار مرد و ۳۸ زن(ورزشکار، سرپرست و مربی) از ۲۵ تیم خارجی و از ایران نیز در قسمت مردان ۱۷ بازیکن و در بخش زنان ۱۶ بدمینتون باز حضور دارند.

در این رقابت‌ها ۲۵ کشور خارجی؛ ترکیه، انگلستان، ارمنستان، پاکستان، فیلیپین، چین تایپه، سوئد، کرواسی، قزاقستان، سریلانکا، مالزی، کانادا، آمریکا، فرانسه، مکزیک، لهستان، اندونزی، هند، عراق، جمهوری آذربایجان، افغانستان، سوریه، اسلواکی و پرتغال حضور دارند که از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه جاری رقابت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز