خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای صورت گرفت؛

پیام تبریک باخ و پیر میرو به هاشمی و شهنازی

کد خبر : ۱۴۰۷۶۹

باعثکمال امتنان خواهد بود در صورتیکه مراتب تبریکات ما را به دیگر مسئولین منتخب یا افرادی که دوباره انتخابات شده‌اند، ابلاغ نمایید.

پیر میرو رئیس دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک I. O. C با ارسال نامه‌ای انتخاب کیومرثهاشمی به عنوان رئیس و شاهرخ شهنازی به عنوان دبیر کل و دیگر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در متن نامه ارسال شده رئیس دپارتمان روابط کمیته‌های ملی المپیک I. O. C به رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان آمده است: صمیمانه ترین تبریکات خود را بمناسبت انتخاب رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران طی برگزاری مجمع عمومی آن کمیته ملی المپیک در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۴، ابراز می‌نماییم. باعثکمال امتنان خواهد بود در صورتیکه مراتب تبریکات ما را به دیگر مسئولین منتخب یا افرادی که دوباره انتخابات شده‌اند، ابلاغ نمایید. آمادگی خود را برای ارائه هرگونه مساعدت اعلام داشته و در انتظار گسترش همکاری مثمرثمر با شما می باشیم.

تبریک توماس باخ به مسئولین جدید

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی ملی المپیک(I. O. C) با ارسال نامه ای به کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب وی و دیگر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را تبریک گفت. در متن نامه رئیس کمیته بین المللی المپیک خطاب به رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان آمده است: باخبر شدم شما در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۴ طی مجمع عمومی آن کمیته ملی المپیک بعنوان رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدید. مایلم به نمایندگی از خانواده المپیک، تبریکات صمیمانه خود را ابراز داشته و امیدوارم که تلاشهای آتی شما در راستای توسعه و ترویج جنبش المپیک در کشورتان موفقیت آمیز باشد. این فرصت را مغتنم شمرده و به شما اطمینان می دهم که از حمایت کامل و همکاری نزدیک کمیته بین المللی المپیک و نیز مساعدت به شما در جهت حمایت از ارزش‌ها و اصول جنبش المپیک طبق منشور المپیک برخوردار خواهید بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز