خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک والیبال؛

صدرنشین‌‌ها میزبان هفته شانزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۶

بازی‌های هفته هفتم دور برگشت لیگ دسته یک در شهرهای کرمان، اصفهان، پیشوا، گنبد، قم و آمل برگزار می‌شود.

هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور چهارشنبه نهم بهمن‌ماه با ۶ بازی در دو گروه این رقابت‌ها پیگیری خواهد شد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد عظیمی گنبد صدرنشینان این رقابت ها در بازی خانگی به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش ایلنا، بازی‌های هفته هفتم دور برگشت لیگ دسته یک در شهرهای کرمان، اصفهان، پیشوا، گنبد، قم و آمل برگزار می‌شود.

در گروه یک این رقابت‌ها تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در برابر دلیران دشتی بوشهر حاضر خواهد شد. ذوب آهن که ۲۹ امتیاز صدرنشین این گروه است در صورت پذیرش شکست در برابر دلیران دشتی بوشهر صدرنشینی گروه یک را از دست خواهد داد زیرا دلیران با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

بازی دوم این گروه از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک در هفته شانزدهم نیز حساسیت خاص خود را دارد زیرا تیم های پیشگامان شفق اردکان و شکوفا صنعت پویا که به ترتیب با ۲۹ و ۱۴ امتیاز در رتبه های دوم و چهارم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر می روند.

پیشگامان با ذوب آهن صدرنشین و دلیران دشتی بوشهر و شکوفا صنعت نیز با پاس قوامین زقابت نزدیکی دارند و کوچکترین اشتباهات برای آنان غیر قابل جبران خواهد شد.
سومین بازی گروه اول لیگ دسته یک در هفته هفتم دور برگشت در شهر پیشوا برگزار خواهد شد تا شهرداری این شهر از عقاب تهران پذیرایی کند. عقاب تهران دیگر امیدی به صعود به مرحله پلی آف لیگ دسته یک ندارد زیرا با یک امتیاز قعرنشین این رقابت ها است، اما شهرداری پیشوا باید در بازی های آینده پیروز میدان باشد تا به مرحله پلی آف صعود کند. این تیم اگر نتیجه این بازی را واگذار کند دیگر امیدش برای صعود به یاس تبدیل خواهد شد.

تیم های پاس قوامین و گل گهر سیرجان درهفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک استراحت دارند.

رده بندی تیم های گروه یک لیگ دسته یک قبل از آغاز بازی های هفته هفتم دور برگشت این رقابت ها به قرار زیر است:
۱ - ذوب آهن اصفهان ۲۹ امتیاز
۲ - پیشگامان شفق اردکان ۲۹ امتیاز
۳ - دلیران دشتی بوشهر ۲۸ امتیاز
۴ - شکوفا صنعت پویا ۱۴ امتیاز
۵ - پاس قوامین ۱۴ امتیاز
۶ - گل گهر سیرجان ۱۳ امتیاز
۷ - شهرداری پیشوا ۱۰ امتیاز
۸ - عقاب تهران یک امتیاز

مهمترین بازی گروه دوم در هفته هفتم دور برگشت لیگ دسته یک در شهر گنبد برگزار می شود که فولاد عظیمی صدرنشین این گروه باید از مقاومت شهرداری ارومیه پذیرایی کند. فولاد ۲۹ امتیازه است و حتی در صورت شکست در این بازی صدرنشینی را از دست نخواهد داد. حریف گنبدی ها در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول هستند و اگر در برابر میزبان به پیروزی برسد احتمال کسب رتبه سومی را دارد.
تیم سفیر قم نیز که در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول این گروه قرار دارد در شرایطی بحرانی گروه است که اگر نتواند بر امتیازهای خود بیافزاید صعود به مرحله پلی آف را از دست می دهد. این تیم این هفته در قم میزبان مناطق نفت خیز جنوب است. مناطق نفت خیز نیز با ۲۳ امتیاز در رتبه سوم گروه است و در صورت پیروزی سه امتیازه در برابر میزبان خود رتبه دوم جدول را از شهرداری دزفول که این هفته استراحت دارد، خواهد گرفت.
آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ دسته یک فردا چهارشنبه در ملکان برگزار خواهد شد و تیم شهرداری این شهر که از صعود به مرحله پلی آف ناامید شده است در برابر کاله جوان صف آرایی خواهد کرد.
تیم های کاله جوان و شهرداری ملکان به ترتیب با ۱۲ و ۱۰ امتیاز در رتبه های ششم و هفتم جدول گروه دوم لیگ دسته یک قرار دارند.
تیم های شهرداری دزفول و شهدای ورزش کرمانشاه نیز در این هفته در این گروه استراحت دارند.

رتبه بندی گروه دوم لیگ دسته یک نیز به شرح زیر است:
۱ - فولاد عظیمی گنبد ۲۹ امتیاز
۲ - شهرداری دزفول ۲۵ امتیاز
۳ - مناطق نفت خیز جنوب ۲۳ امتیاز
۴ - مقاومت شهرداری ارومیه ۲۰ امتیاز
۵ - سفیر قم ۱۳ امتیاز
۶ - کاله جوان ۱۲ امتیاز
۷ - شهرداری ملکان ۱۰ امتیاز
۸ - شهدای ورزش کرمانشاه ۹ امتیاز

برنامه کامل دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته یک در دو گروه این رقابت ها به قرار زیر است:

گروه اول:
کرمان، شکوفا صنعت کرمان – پیشگامان شفق اردکان، ساعت ۱۶
اصفهان، ذوب آهن اصفهان – دالیران دشتی بوشهر، ساعت ۱۶
پیشوا، شهرداری پیشوا – عقاب تهران، ساعت ۱۶

گروه دوم:
قم، سفیر قم – مناطق نفت خیز جنوب، ساعت ۱۶
آمل، کاله جوان – شهردای ملکان، ساعت ۱۸

لازم به ذکر است بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه به درخواست دو تیم فولاد عظیمی گنبد و مقاومت شهرداری ارومیه و موافقت سازمان لیگ دیدار این دو تیم ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۳ بهمن در گنبد برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز