خبرگزاری کار ایران

با برتری بر رقبا؛

نیروی‌زمینی فاتح مسابقات جودوی نیروهای مسلح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۴

نیروی زمینی ارتش توانست مقام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد، تیم‌های نیروی هوایی و نیروی دریایی ارتش مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مسابقات جودوی قهرمانی نیروهای مسلح با شرکت تیم‌های منتخب از سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و تیم‌های نیروی هوایی، نیروی دریایی و نیروی زمینی ارتش به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی ناجا برگزار شد که در پایان تیم نیروی زمینی ارتش توانست مقام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد، تیم‌های نیروی هوایی و نیروی دریایی ارتش مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، محمد جعفر ماسوری رییس هیات جودوی ارتش در رابطه با برگزاری مسابقات گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و تیم‌ها با قدرت ضاهر شدند، هدف ما از آماده نگاه داشتن جودوکاران در تیم‌های مختلف ارتش کمک به فدراسیون جودو و تیم ملی است و به همین دلیل سعی می‌کنیم با شرکت قدرتمند در مسابقات لیگ کشور و انجام اردوهای منظم همیشه جودوکاران را در آمادگی مطلوب نگه داریم.

ماسوری با تشکر از حمایت‌های امیر پوردستان فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش و همچنین امیر مجد آرا مدیریت تربیت بدنی آجا تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با ادامه این قهرمانی‌ها از توجه این عزیزان به امر ورزش قدردانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز