خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی نداشت؛

شهنازی: انتخابات کمیته ملی المپیک در فضایی کاملا دموکراتیک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۱

مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک پس از ۱۴ ماه تاخیر، بالاخره عصر روز دوشنبه برگزار شد و در پایان کیومرثهاشمی به عنوان رئیس و شاهرخ شهنازی به عنوان دبیرکل این کمیته انتخاب شدند.

دبیرکل جدید کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخابات کمیته ملی المپیک نداشت و به همین دلیل انتخاباتی کاملا دموکراتیک را شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک پس از ۱۴ ماه تاخیر، بالاخره عصر روز دوشنبه برگزار شد و در پایان کیومرثهاشمی به عنوان رئیس و شاهرخ شهنازی به عنوان دبیرکل این کمیته انتخاب شدند.

شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتخابات روز دوشنبه خاطر نشان کرد: قبل از هرچیز باید از افشارزاده بابت اینکه به قانون احترام گذاشتند، تشکر کنم. خوشبختانه انتخابات کمیته ملی المپیک در فضایی کاملا دموکراتیک برگزار شد و این جای بسی خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: در مجمع روز دوشنبه، وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی نداشت و علی رغم برخی صحبت‌ها حتی کیومرثهاشمی نیز نماینده وزارت ورزش نیستند. وی سوابق خوبی در ورزش دارد و امیدوارم با توجه به تیم مدیریتی جدید در کمیته ملی المپیک، دیگر شاهد بروز اختلافات گذشته نباشیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه به سیاست‌های جدید این کمیته اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته ملی المپیک از این به بعد تنها می باید در ورزش کشور، سیاستگزاری کند و صرفا وارد مباحثتدارکاتی و پشتیبانی نشود.

وی با بیان این که کمیته ملی المپیک روزهای پرکار و سختی را در پیش خواهد داشت، گفت: با توجه به تاخیر در انتخاب وزیر ورزش و جوانان و تعویق های مکرر در انتخابات کمیته ملی المپیک، از برنامه ها بسیار عقب هستیم و به همین دلیل باید تلاش خود را دوچندان کنیم.

شهنازی در پایان به المپیک ریودوژانیرو برزیل و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال آینده اشاره کرد و افزود: ما زمان زیادی را برای این دو رویداد بسیار مهم از دست داده ایم. به ویژه برای بازی های آسیایی که می بایست عنوان چهارمی دوره قبل خود را تکرار کنیم. این کار با توجه به این که کره جنوبی به عنوان یکی از قدرت های ورزش آسیا و جهان میزبانی مسابقات را برعهده دارد، بسیارسخت است. اما باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا دست کم مقام چهارمی دوره گذشته بازی های آسیایی برای ورزش کشور تکرار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز