خبرگزاری کار ایران

مسئولان وزارت ورزش مساعدت کردند؛

لوئی‌مقدم: جودوکاران مهاجر در لیگ دسته یک به میدان می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۰۴

امروز نشستی در محل حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که این دو جودوکار جوان به مسئولان توضیحاتی دادند که به برطرف شدن مسائل اخیر منجر شد.

سرمربی تیم جودوی تهران گفت: حسین خدامرادی و سبحان رسولی جلسه خوبی با مسئولان حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار کردند که پس از توضیحات لازم، مشکلی برای ادامه فعالیت در لیگ و همچنین تیم ملی نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، دو جودوکار جوان کشورمان که مدتی را با تیم لبنان تمرین کردند، اخیرا به ایران بازگشته‌اند و می‌خواهند تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های پیش رو همراهی کنند. برای روشن شدن برخی ابهامات، امروز نشستی در محل حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که این دو جودوکار جوان به مسئولان توضیحاتی دادند که به برطرف شدن مسائل اخیر منجر شد.

محمد رضا لوئی‌مقدم در این خصوص به خبرنگار ایلنا توضیح داد: صبح امروز جلسه‌ای با حضور حسین و سبحان در وزارت ورزش برگزار شد که این دو از مسئولان خواستند مقدمات حضور مجددشان در تیم ملی فراهم شود که با مساعدت مسئولان روبرو شد.

وی افزود: پس از این نشست قرار است روز سه‌شنبه نیز جلسه‌ای بین این بچه‌ها با رستگار رئیس فدراسیون جودو برگزار شود تا در نهایت این جودوکاران جوان و آینده دار بتوانند در خدمت جودوی ایران و تیم ملی باشند.

سرمربی تیم جودوی شب‌های گلوبندک ادامه داد: پس از جلسه امروز و همچنین نشست روز سه‌شنبه، مشکلی برای حضور خدامرادی و رسولی در لیگ وجود نخواهد داشت و این دو می‌توانند تیم شب‌های گلوبندک را در لیگ دسته اول همراهی کنند.

لوئی‌مقدم در ادامه درخصوص شرایط تیم خود در آستانه آغاز دور برگشت لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: ما هر روز تمرین می‌کنیم و بچه‌ها در بهترین شرایط قرار دارند. ما یک بازی از دور رفت داریم و بعد از آن هم مسابقات دور برگشت آغاز می‌شود که امیدواریم با توجه به وضعیت مطلوب بچه‌ها بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و همچنان به صدرنشینی خود در جدول ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز