خبرگزاری کار ایران

پیکان برای جبران شکست رفت می‌آید؛

قوچان‌نژاد: سرنوشت میزان در جدول در دست خودمان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۰

تمرکز ما بر روی انجام مسابقات به بهترین شکل ممکن است و خوشحالم در شرایط موجود، جایگاه ما در جدول و سرنوشت‌مان در ادامه لیگ تنها در اختیار خودمان است.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی انجام ۳ بازی پیاپی خارج از خانه را سخت و دشوار خواند ولی کسب پیروزی در هر مسابقه را اولین هدف تیمش عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان نژاد که تیمش فردا ۲۹ دی‌ماه در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه ۳ بازی پیاپی خارج از خانه را در برنامه داشتیم از قبل پیش‌بینی انجام دیدارهای سخت را می‌کردیم. خوشحالیم نخستین بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و حالا باید در تهران با پیکان مسابقه بدهیم.

سرمربی تیم والیبال میزان با بیان اینکه این تیم تهرانی از ریشه‌دارترین تیم‌های والیبال کشور است، گفت: بازیکنان این تیم خوب و باتجربه هستند و بازی مقابل آنها آسان نخواهد بود ولی در هر صورت هدف اصلی ما در همه بازی‌ها کسب پیروزی است.

قوچان‌نژاد با اشاره به شکست تیم تهرانی در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر، عنوان کرد: تیم پیکان قطعا در این مسابقه برای جبران آن شکست به دیدار ما خواهد آمد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی ادامه داد: تمرکز ما بر روی انجام مسابقات به بهترین شکل ممکن است و خوشحالم در شرایط موجود، جایگاه ما در جدول و سرنوشت‌مان در ادامه لیگ تنها در اختیار خودمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز