خبرگزاری کار ایران

با اکثریت آرا؛

اکبری رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۰۲

اکبری با کسب ۱۲ رای از ۱۸ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی انتخاب شد.

رسول اکبری با اکثریت آرای اعضای مجمع انتخاب رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی، ریاست این هیات ورزشی را بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، ظهر امروز مجمع انتخاب رییس هیات بدمینتون استان با حضور اعضای مجمع و رییس فدراسیون بدمینتون در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و رسول اکبری با کسب ۱۲ رای از ۱۸ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی انتخاب شد.

محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون در این جلسه گفت: خوشبختانه هیات بدمینتون خراسان رضوی شرایط مطلوبی دارد و ورزشکاران این استان با توجه به فعالیت های خوبی که از جانب هیات صورت گرفته وضعیت قابل قبولی را تجربه می کنند. خوشحالم که این مجمع بدون حاشیه برگزار شد. برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای موفقیت بدمینتون ایران در عرصه بین‌المللی آغاز کرده ایم.

رییس فدراسیون بدمینتون با تاکید بر همگانی کردن ورزش بدمینتون در سطح کشور، ادامه داد: از حدود سه سال قبل برنامه ریزی مدون و مشخصی را برای استعدادیابی و بهبود شرایط این رشته ورزشی انجام دادیم و خوشبختانه امروز در حال نتیجه گیری از این فعالیت ها هستیم.

وی گفت: استان‌های مختلف کشور برای موفقیت در این رشته ورزشی اقدامات گسترده ای را انجام داده اند، به طوری کهبدمینتون ایران از حالت دوقطبی خارج شده و رونق این رشته در بسیاری از شهرستان ها به وضوح قابل لمس است.

پوریا با بیان اینکه امسال در اردوهای تیم ملی در رده های سنی مختلف ورزشکارانی از ۱۱ استان کشور حضور دارند، گفت: این موضوع یکی از نتایج اجرای طرح های استعدادیابی است که فدراسیون آنها را در دست اجرا دارد.

وی از برگزاری مسابقات جام فجر با حضور تیم های قدرتمندی از اقصی نقاط جهان در ایران خبر داد و افزود: ترکیبی جوان را به عنوان نمایندگان ایران راهی این رقابت ها خواهیم نمود تا ورزشکاران جوان و آینده دار ایران را برای شرکت در رقابت های سطح اول دنیا آماده کنیم.

رییس فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: تحقق این امر نیاز به زمان دارد ولی قطعا با برنامه ریزی های انجام شده دست یابی به این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

سیدعلی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت های مداوم فدراسیون بدمینتون از ورزشکاران و هیات این رشته ورزشی در استان، اظهار داشت: خوشبختانه ورزش خراسان رضوی در حال حاضر شرایط نسبتا مطلوبی را تجربه می کند و شاهد حضور موفق تیم ها و ورزشکاران استان در رقابت های داخلی و بین المللی هستیم. گرچه اعتقاد دارم جایگاه خراسان رضوی در ورزش کشور بسیار بالاتر از شرایط فعلی است و اگر از ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد به بهترین شکل استفاده شود می توانیم شاهد موفقیت های بیشتری نیز باشیم.

هاشمی‌جواهری در ادامه عملکرد هیات بدمینتون خراسان رضوی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این هیات به صورت کاملا خودگردان اداره می شود و با امکانات و مدیریت خوبی که دارد موفقیت های زیادی را نیز کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان همچنین از برگزاری مجمع انتخاب روسای دیگر هیات هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و افزود: اگر مجمع انتخاب رییس هیاتی هم تاکنون برگزار نشده قصوری از جانب اداره کل نبوده است. با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط مطلوبی بر ورزش استان و کشور حاکم شده است روند برگزاری مجامع هیات ها را ادامه خواهیم داد.

در ادامه جلسه رسول اکبری رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد موفقیت بدمینتون بازان استان در کشور هستیم که برای تداوم آن برنامه های ویژه ای داریم.

وی افزود: در حال حاضر دو سالن اختصاصی بدمینتون در استان در حال احداثاست که با راه اندازی آنها تعداد سالن های اختصاصی بدمینتون در استان به عدد سه خواهد رسید و قطعا موجب پیشرفت این رشته در خراسان رضوی خواهد شد.

اکبری در پایان توسعه و همگانی کردن ورزش بدمینتون در سطح جامعه، برگزاری کلاس های مربیگری و داوری و همچنین افزایش حضور بدمینتون بازان خراسان رضوی در اردوهای تیم ملی را از برنامه های اصلی خود ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز