خبرگزاری کار ایران

نامه‌ای که به هیات‌های استان‌ها ابلاغ نشد؛

اقدام معنادار فدراسیون بوکس در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۹

آنها اعتقاد دارند این اقدام مسئولان فدراسیون برگزاری عادلانه مجمع را زیر سوال برده چراکه هر کسی از خانواده بوکس و حتی جامعه ورزش قانونا می‌توانست در انتخابات شرکت کند.

کار ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بوکس در حالی به پایان رسید که هیات‌های استان های سراسر کشور از روز و نحوه برگزاری مجمع خبر نداشتند که همین مساله ابهامات زیادی را دربرداشته است.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس روز ۲۰ اسفندماه آینده برگزار خواهد شد که برای این منظور کار ثبت‌نام از کاندیداها از هفته گذشته آغاز شد و روز شنبه هفتم دی‌ماه جاری و با نام‌نویسی ۶ کاندیدا به پایان رسید.

پس از خاتمه کار ثبت‌نام از نامزدها، خبردار شدیم مسئولان فدراسیون نامه برگزاری مجمع در روز ۲۰ اسفند را به هیات‌ها ارسال نکرده‌اند که همین مساله با انتقاد روسای هیات‌ها و برخی از افرادی شد که قصد ثبت‌نام در مجمع انتخابات را داشتند. آنها اعتقاد دارند این اقدام مسئولان فدراسیون برگزاری عادلانه مجمع را زیر سوال برده چراکه هر کسی از خانواده بوکس و حتی جامعه ورزش قانونا می‌توانست در انتخابات شرکت کند.

علت این اقدام فدراسیون را از همایون اردلان دبیر فدراسیون بوکس که در روز برگزاری انتخابات، دبیری مجمع را نیز برعهده دارد پرسیدیم که وی به خبرنگار ایلنا گفت: این حرف‌ها کذب محض است چراکه ما براساس قانون می‌بایست نامه را به تربیت بدنی استان‌ها ارسال می‌کردیم که این کار را هم انجام دادیم. ضمن اینکه در دو روزنامه ورزشی نیز اطلاعیه برگزاری مجمع را چاپ کرده و اطلاع رسانی کردیم. پس این صحبت‌ها صحیح نیست و به نظرم دوستان بهانه می‌آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز