خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌جواهری تاکید کرد:

لزوم افزایش آگاهی مربیان برای ارتقای سلامت بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۹۳

مربیان رشته‌های مختلف ورزشی باید برای ترغیب هر چه بیشتر بانوان به انجام ورزش که افزایش سلامت جامعه را به دنبال دارد، به علم و دانش لازم مجهز باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر لزوم افزایش آگاهی و دانش مربیان به منظور ارتقای سلامت و توسعه ورزش میان بانوان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سید علی اکبر هاشمی جواهری در مراسم آغاز به کار همایش علمی منطقه‌ای ورزش و سلامت بانوان که دیروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، گفت: مربیان رشته‌های مختلف ورزشی باید برای ترغیب هر چه بیشتر بانوان به انجام ورزش که افزایش سلامت جامعه را به دنبال دارد، به علم و دانش لازم مجهز باشند.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش آموزشی، افزود: هیات پزشکی ورزشی استان ضمن فعالیت‌هایی که در راستای توسعه سلامت ورزشکاران انجام می‌دهد همواره توجه خاصی به سلامت و ورزش بانوان دارد که برای ما ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد با پرداختن بانوان به فعالیت‌های ورزشی، شاهد جامعه‌ای سالم و پویا باشیم.

سیدرضا گلدوزیان رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: متاسفانه فقر حرکتی در بانوان بیش از آقایان وجود دارد که موجب بروز مشکلاتی از قبیل اضافه وزن و بیماری‌های خاص در آنها می‌شود. در این راستا لازم است که مربیان و اساتید رشته‌های مختلف با کسب آگاهی کامل، اثرات مفید ورزش در زندگی روزمره را به بانوان توصیه کنند.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی با اشاره به لزوم فراگیری نحوه صحیح انجام حرکات ورزشی در گروه های سنی مختلف بانوان، عنوان کرد: امیدواریم با افزایش اگاهی های جامعه شاهد کاهش بیماری ها و آسیب های بانوان و بهبود سبک زندگی در جامعه باشیم.

همایش علمی ورزش و سلامت بانوان با حضور مربیان، دانشجویان، اساتید، مدرسان مرکز تربیت معلم و دانشگاه‌ها ویژه بانوان منطقه شمال‌شرق کشور به مدت دو روز در مشهد برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز