خبرگزاری کار ایران

لیگ بوکس تخیلی شده؛

گل‌محمدی: بله قربان‌گو نیستم، جایی در تیم ملی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۵

نورچشمی‌ها در مسابقات کشوری شرکت نکردند و خود را به مصدومیت زدند، اما به اردو دعوت شدند. مشکل ما این است که بر روی جوانان سرمایه‌گذاری می‌کنیم، اما از آنها خوب بهره نمی‌بریم.

سرمربی تیم قهرمان لیگ بوکس گفت: چون بله قربان‌گو نیستم، من را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند.

عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد ابهام در برگزاری لیگ بوکس خاطرنشان کرد: لیگ فعلا تخیلی شده و معلوم هم نیست بالاخره برگزار می‌شود یا نه، البته ما به همراه تیم‌های نفت اهواز و شهرداری‌زاهدان از مدت‌ها پیش آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت تیم پیوند ساپکو اظهار داشت: ما کاری به برگزاری یا عدم برگزاری لیگ نداریم و به طور مستمر تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم. تیم پیوند شرایط خوبی دارد و هر زمان لیگ آغاز شود، با تمام توان رودرروی حریفان‌مان قرار می گیریم.

گل‌محمدی در خصوص ثبت نام برای شرکت در مجمع انتخابات هیات بوکس استان تهران یاد آور شد: شرایط را به گونه ای دیدم که می‌توانم به بهبود وضعیت بوکس تهران کمک کنم. به هر حال کارنامه من در این سال‌ها مشخص است و حتی اگر هم رای نیاورم باز هم در خدمت بوکس استان تهران خواهم بود.

وضعیت تیم ملی موضوع دیگری بود که سرمربی تیم پیوند ساپکو درباره آن گفت: اکبر احدی مربی خوبی است که هر وقت مربی تیم ملی شده نتایج درخشانی گرفته است. با این حال من به نحوه دعوت از ملی‌پوشان انتقاد دارم. برای مثال بوکسوری مثل امین قاسمی‌پور که در المپیک حضور داشت و در انتخابی تمامی حریفانش را برد را به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌کنند. استدلال‌ آنها هم این است که عمر بوکسش به پایان رسیده است.

سرمربی تیم قهرمان لیگ بوکس ادامه داد: نورچشمی‌ها در مسابقات کشوری شرکت نکردند و خود را به مصدومیت زدند، اما به اردو دعوت شدند. مشکل ما این است که بر روی جوانان سرمایه‌گذاری می‌کنیم، اما از آنها خوب بهره نمی‌بریم.

گل‌محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا به عنوان موفق‌ترین مربی لیگ بوکس جایی در تیم ملی ندارید، تصریح کرد: شاید من با بوکس بیگانه‌ام. در شش دوره لیگ، ۵ مرتبه تیمم را قهرمان و یک بار هم نایب قهرمان کرده‌ام. ضمن اینکه در چند حضور تیم پیوند در تورنمنت‌های بین‌المللی هیچ‌گاه بدون مدال بازنگشته‌ایم اما چون بله قربان‌گو نیستم، برای خدمت به تیم ملی دعوتم نمی‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز