خبرگزاری کار ایران

نفرات جایگزین با غیرت کار کردند؛

قوچان‌نژاد: انسجام و همدلی، دلیل پیروزی‌های اخیر میزان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۸۴

برای حفظ جایگاه خود باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم که خوشبختانه این بازی را که در واقع ۶ امتیاز داشت با پیروزی پشت سرگذاشتیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: پیروزی مقابل حریف تبریزی یک برد شش امتیازی بود.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش در مقابل شهرداری تبریز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر والیبال که دیروز ۳ دی ماه در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: بازی سنگین ولی خوبی بود، با توجه به این‌که تیم حریف امتیاز نزدیکی به ما داشت برای حفظ جایگاه خود باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم که خوشبختانه این بازی را که در واقع ۶ امتیاز داشت با پیروزی پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: سرماخوردگی چند بازیکن موثر تیم و مصدومیت دو بازیکن دیگر در طول بازی کار ما را دشوار کرد ولی بسیار خوشحالم که نفرات جایگزین با غیرت و هوشمندی توانستند به خوبی جای خالی یاران اصلی را پر کنند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی تاکید کرد: پیروزی‌های پیاپی که در چند هفته اخیر کسب کردیم را مدیون انسجام و همدلی همه ارکان تیم هستیم. همه بازیکنان و کادر فنی تیم میزان با غیرت کار می‌کنند و یک مدیریت قوی و پر تلاش پشت آنها قرار دارد.

وی گفت: علاوه بر این، حمایت تماشاگران و رسانه‌های گروهی استان نقش غیرقابل انکاری در کسب این نتایج خوب داشته و امیدواریم با ادامه همین روند امسال تیم میزان را همچنان در بین مدعیان و تیم‌های بالای جدول لیگ برتر ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز