خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

پیکان اکبری در ایستگاه ورامین / میزان‌پدیده به تبریز رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۷۱

شهرهای ورامین، تهران، آمل، کاشان، ارومیه و تبریز شش شهر میزبان هفته یازدهم لیگ برتر والیبال هستند.

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه با ۶ دیدار پیگیری خواهد شد و در مهمترین بازی این هفته متین میزبان پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در ورامین خواهد بود.

به گزارش ایلنا، شهرهای ورامین، تهران، آمل، کاشان، ارومیه و تبریز شش شهر میزبان هفته یازدهم لیگ برتر والیبال هستند. در نخستین و یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم والیبال متین ورامین که هفته گذشته با پذیرش شکست ناباورانه در برابر شهرداری زاهدان صدرنشینی لیگ برتر را از دست داد، در سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان پیکان تهران خواهد بود.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان که در هفته دهم بعد از ۳ ناکامی، شیرینی پیروزی را با شکست سایپا چشیدند، در هفته یازدهم باید به مصاف متین‌ورامین بروند که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد به مراتب مناسبی را از خود نشان داده است. پیکان در حال حاضر با ۱۵ امتیاز رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد و در صورت پیروزی در این بازی می تواند به جایگاه سومی نیز بیاندیشد، اما متین ۱۹ امتیاز دارد و دپیروزی رتبه دومی خود را مسجل می کند. اما اگر در برابر پیکان مغلوب شود، در صورت پیروزی میزان برابر شهرداری تبریز به مقام سوم خواهد رفت.

تیم‌های نوین کشاورز و سایپا در دومین بازی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران با یکدیگر بازی خواهند کرد. نوین و سایپا به ترتیب با ۱۱ و ۵ امتیاز در جایگاه‌های نهم و دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار دارند. سایپا با هدایت فرهاد نفرزاده در صورت پیروزی در جایگاهش تغییری ایجاد نخواهد شد، زیرا با تیم یازدهم جدول(المهدی) ۵ امتیاز اختلاف دارد، اما اگر شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز در این بازی پیروز شوند، امکان دو پله صعود در جدول را خواهند داشت.

کاله مازندران در دیگر بازی هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در سالن رسول اکرم(ص) در آمل میزبان شهرداری زاهدان خواهد بود. بازیکنان تیم زاهدان که با هدایت حمید موحدی در هفته دهم متین را از پیش رو برداشتند با انگیزه زیادی برای شکست کاله به میدان خواهند آمد. اما بهروز عطایی سرمربی کاله در این دیدار هواداران این تیم را به همراه خواهد داشت و حکم کمیته تجدید نظر مبنی بر دو بازی بدون تماشاگر خانگی کاله به پایان رسیده است. شکست کاله برای تیم‌های کم تجربه‌ای مانند شهرداری زاهدان در جمع هواداران این تیم کار بسیار سختی خواهد بود. اختلاف امتیاز و رتبه دو تیم کاله و شهرداری‌زاهدان در جدول تنها سه امتیاز و ۳ رتبه است، اما کاله برای باقی ماندند در جمع مدعیان نیاز مبرم به این پیروزی دارد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم باریج اسانس کاشان که در هفته دهم صدرنشین لیگ برتر شدند، در چهارمین بازی هفته یازدهم در سالن کتابچی کاشان میزبان جواهری‌گنبد هستند. بازرگانی جواهری‌گنبد هفته پیش در دیدار خانگی مغلوب شهرداری تبریز شد و این هفته باید به مصاف باریج اسانسی برود که به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن صدرنشینی نیست. بنابراین بازیکنان بازرگانی جواهری‌گنبد با هدایت بای محمد دوج کار ساده‌ای در این هفته در برابر باریج اسانس نخواهند داشت.

تیم‌های شهرداری ارومیه و آلومینیوم المهدی بندرعباس که هر دو تا کنون یک تغییر در سکان هداست خود داشته اند، در پنجمین بازی هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر می روند. ناصر شهنازی و شاگردانش این هفته با تیمی روبرو می شوند که سرمربی خود را به تازگی تغییر داده است و یداله کارگر پیشه که پیش از این در سمت مدیر فنی بود به جای ابراهیم وطن پرست در نیمکت سرمربیگری شهرداری ارومیه خواهد نشست. تیم شهرداری ارومیه که با ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول این رقابت ها قرار دارد، در چهار بازی گذشته خود رنگ پیروزی ندیده و این هفته در بازی خانگی به دنبال کسب پیروزی است. از سوی دیگر المهدی پس از تغییر سکان دارش عملکرد خوبی در بازی ها داشته و بازیکنان انگیزه زیادی برای ادامه این روند دارند.

مسابقه شماره شصت و ششم لیگ برتر والیبال امسال در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار خواهد شد، جایی که شهرداری این شهر از میزان مشهد پذیرایی می‌کند. میزان هفته پیش دیگر تیم آذری زبان ایران(شهرداری ارومیه) را شکست داد و در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، رتبه‌ای که سال‌هاست تجربه آن را نداشته است. به همین دلیل با تمام توان به مصاف نماینده تبریز می‌رود تا در آستانه پایان نیم فصل در این رتبه باقی بماند و حتی به جایگاه های بالاتر برود. اما رقیب این هفته میزان، شهرداری‌تبریز است که هدایت آن را حسین معدنی مربی سرد و گرم کشیده این رشته ورزشی بر عهده دارد و حتما به نقاط ضعف و قوت نماینده خراسان آگاهی کامل خواهد داشت. هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با این بازی به پایان می رسد و تنها دیدارهای معوقه هفته پنجم این رقابت ها می ماند که روز یکشنبه هشتم دیماه برگزار خواهد شد تا نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال سال ۹۲ به پایان برسد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته یازدهم دور رفت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:

متین ورامین – پیکان تهران، سالن شهید گل عباسی - ساعت ۱۷:۳۰
ناظر: محمود حداد، داور اول: ابراهیم فیروزی و داور دوم: کیوان عابدزاده

نوین کشاورز – سایپا البرز، خانه والیبال – ساعت ۱۷:۳۰
ناظر: محمود کشفی، داور اول: محمد شاهمیری و داور دوم: داود نافعی

کاله مازندران – شهرداری زاهدان، سالن رسول اکرم(ص) – ساعت ۱۷:۳۰
ناظر: عباس جلایر، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم: مسعود ذوقی

باریج اسانس – بازرگانی جواهری‌گنبد، سالن کتابچی – ساعت ۱۷:۳۰
ناظر: حمید حق بین، داور اول: یزدان‌پناه و داور دوم: بهروز جعفری

شهرداری ارومیه – آلومینیوم المهدی بندرعباس، سالن غدیر – ساعت ۱۷:۳۰
ناظر: سعید درخشنده، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: محمد عشق‌دوست

شهرداری تبریز – میزان مشهد، سالن شهید اقدمی – ساعت ۱۸
ناظر: محمدحسن خوشدل، داور اول: اصغر حاج کاظمی و داور دوم: وحید پورکاشیان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز