خبرگزاری کار ایران

کف‌گیر پولادگر به ته دیگ خورده!

کریمی: می‌ترسیدند مانند رضا مهماندوست شاخ بشوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۰۰

آنها گمان کردند من در مسابقات منچستر موفق می‌شوم و به مانند رضا مهماندوست برای‌شان شاخ می‌شوم به همین دلیل به من گفتند برو و من هم اطاعت کردم.

سر مربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: مقصر اصلی ناکامی تیم ملی در مسابقات منچستر محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو است و باید از این سمت برود.

مرتضی کریمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به نتایج تیم ملی تکواندو در مسابقات انتخابی منچستر بیان داشت: متاسفانه مسائل شخصی باعثشد هم در المپیک و هم در مسابقات منچستر نتوانیم نتایج لازم را به دست بیاوریم. بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را انجام دادند، اما در ورزش ما رسم است وقتی یک مربی تغییر می‌کند آن تیم دچار افت می‌شود.

وی ادامه داد: کادر فنی جدید و ملی‌پوشان وقت نداشتند با شرایط جدید خود را وفق دهند. به نظرم فدراسیون مقصر اصلی این شرایط است. فدارسیون می‌توانست صبر کند تا مسابقات منچستر تمام شده تا بعد از آن تغییراتی در کادر فنی ایجاد کند. خود من این موضوع را به پولادگر رئیس فدراسیون گفتم اما آنها گمان کردند من در مسابقات منچستر موفق می‌شوم و به مانند رضا مهماندوست برای‌شان شاخ می‌شوم به همین دلیل به من گفتند برو و من هم اطاعت کردم.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص اینکه در شرایط فعلی چه راهکاری برای بیرون‌رفت از این شرایط تکواندو وجود دارد، گفت: تغییر رئیس فدراسیون بهترین راهکار است. خیلی‌ها معتقدند پولادگر کف‌گیرش به ته دیگ خورده است. وی حتی پست نائب رئیسی آسیا و کرسی جهانی که در کمیته برگزاری مسابقات داشت را از دست داده و در مسائل فنی هم تکواندو افت کرده است.

وی افزود: در مسائل فنی من به همراه هادی ساعی سعی کردیم از لحاظ فنی وضعیت را بهبود دهیم و تا حدودی موفق بودیم اما دست به تغییر کادر فنی زدند و بیشتر به فکر برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز