خبرگزاری کار ایران

تکواندوی گزینشی المپیک - منچستر؛

اسبقی و معتمد امروز بر روی شیاپچانگ می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۵۱

در این دوره از رقابت‌ها تکواندوکاران در ۴ وزن المپیکی‌(۵۸ -، ۶۸ -، ۸۰ - و ۸۰ +) کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در سومین روز از مسابقات جازه بزرگ منچستر، بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد امروز به مصاف رقیبان می‌روند.

به گزارش ایلنا، مسابقات جایزه بزرگ منچستر، در رده ۸ رتبه‌بندی مسابقات فدراسیون جهانی، از ۲۲ الی ۲۴ آذرماه به میزبانی انگلیس و در شهر منچستر در حال برگزاری است. در این دوره از رقابت‌ها تکواندوکاران در ۴ وزن المپیکی‌(۵۸ -، ۶۸ -، ۸۰ - و ۸۰ +) کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

امروز سه شنبه ۲۴ آذرماه در سومین و آخرین روز مسابقات، تکواندوکاران وزن ۶۸ - کیلوگرم مبارزات خود را پیگیری خواهند کرد که بر این اساس بهنام اسبقی نفر اول جهان در سال ۲۰۱۳ پس از یک دور استراحت باید با برنده کیم‌هون نایب قهرمان جهان از کره‌جنوبی و مارتین استامپر از انگلیس مسابقه دهد. در این گروه میشل هاروی قهرمان اروپا از انگلیس، لوییس اویدو از مکزیک نیز حضور دارند.

محمد باقری‌معتمد نایب قهرمان المپیک لندن نیز همانند اسبقی دور اول را با استراحت پشت سر می‌گذراند و در مرحله دوم با برنده کانادا و اردن مبارزه می‌کند. در این گروه تکواندوکاران اسپانیا، سنگال و مقدونیه نیز حضور دارند.

پیش از این حسین تاجیک، سجاد مردانی، علیرضا نصر، فرزاد عبداللهی و میثم باقری از دور با شکست مقابل رقبای خود حذف شدند و هادی مستعان تنها مدال‌آور ایران تا روز پایانی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز