خبرگزاری کار ایران

با جدایی از فدراسیون مشکلی ندارم؛

ساوه شمشکی: هیچ‌وقت کنار نمی‌روم / تابع قانون هستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۶۹

با این موضوع مشکلی ندارم و تابع قانون هستم. اگر هم کاندیدا شدم خدا شاهد است به دلیل درخواست برخی از پیشکسوتان و اهالی اسکی بود.

رئیس فدراسیون اسکی گفت: بعد از ۲۷ سال خدمت در فدراسیون اسکی فردا جای خودم را به فرد دیگری خواهم داد.

عیسی ساوه‌شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به مجمع انتخاباتی فدارسیون اسکی که فردا برگزار خواهد شد، گفت: من ۲۷ سال در فدراسیون اسکی خدمت کردم. امروز به دلیل بازنشستگی نمی‌توانم به ادامه حضور به عنوان رئیس فدراسیون به کارم بپردازم، اما با این موضوع مشکلی ندارم و تابع قانون هستم. اگر هم کاندیدا شدم خدا شاهد است به دلیل درخواست برخی از پیشکسوتان و اهالی اسکی بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس به نمایندگان اعلام کردند موضوع بازنشسته‌ها را سفت نگیرند من پیش ‌بینی می‌کردم مجوز برایم گرفته نشود. من تابع قانون هستم و با این موضوع مشکلی ندارم.

ساوه‌شمشکی درخصوص اینکه برادرش به عنوان یکی از کاندیدای جانشینی وی در پست ریاست فدراسیون است بیان داشت: اخوی بنده هم یکی از بچه‌های اسکی است که در فدراسیون اسکی کار می‌کرده اما سوای برادرم از ۱۱ کاندیدای پست ریاست فدراسیون نفر آنها در گذشته به نوعی در فدراسیون اسکی کار می‌کردند یا سرمربی و مربی بودند یا درهیات‌ها به فعالیت می‌پرداختند. امروز خوشحالم که بگویم ۴۵ نفر از افراد بومی اسکی با حضور در دانشکاه تحصیلات لازم را انجام دادند از این پس نیز می‌توانند در کنار ورزش باشند.

وی اضافه کرد: من خودم از ۴ سالگی اسکی بازی می‌کردم. بعد از کناره‌گیری از فدراسیون اسکی هم باز هم در کنار این رشته و در کل کنار ورزش خواهم بود. هیچ‌وقت کنار نمی‌روم و به عنوان یک سرباز هر کمکی که برای اعتلای اسکی و ورزش کشور از دستم بر بیاید ا نجام می دهم. سی سال در فدراسیون اسکی کار کردم الان هم هر کسی رئیس فدراسیون شود در هر پستی که بخواهد او را کمک خواهم کر دو تگران هیچ جیز نیستم

ساوه شمشکی در پایا ن بیان داشت از تمامی کسانی که طی این ۲۷ سال در فدراسیون اسکی به من کمک کردند مخصوصاً ار رسانه ها تشکر می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز