خبرگزاری کار ایران

با حکم کمیته انضباطی؛

کاله ۳ جلسه‌ محروم شد، آلومینیوم یک جلسه!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۲

تیم کاله مازندران در ۳ بازی خانگی بدون همراهی تماشاگران به میدان خواهد رفت. همچنین این باشگاه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد حاشیه های بوجود آمده در بازی دو تیم کاله و متین در چارچوب بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه با حضور محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون، علی فرخی و مهین انصاری رئیس و دبیر کمیته انضباطی، منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، سعید درخشنده ناظر مسابقه و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و حدود چهار ساعت به طول انجامید.

در ابتدا پس از قرائت گزارش ناظر مسابقه و ارائه توضیحات، طرفین در خصوص مسائل به وجود آمده صحبت کردند و سپس کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع و اتفاقات و دفاعیات طرفین رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

تیم کاله مازندران در ۳ بازی خانگی بدون همراهی تماشاگران به میدان خواهد رفت. همچنین این باشگاه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد. دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال بین تیم های والیبال کاله مازندران و متین ورامین یکشنبه دهم آذرماه در آمل برگزار شد که با حاشیه های نامناسبی همراه بود. کاله در هفته ششم لیگ برتر یک جلسه از محرومیت خود را پشت سر گذاشت.

محکومیت آلومینیوم توسط کمیته انضباطی

همچنین در جلسه امروز کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس به علت ورود تماشاگرانش به داخل محوطه زمین مسابقه در بازی دیروز مقابل مقابل پیکان از همراهی تماشاگران در یک بازی خانگی محروم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز