خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی میزبانان و شکست میهمانان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۹

در هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم های آلومینیوم المهدی، باریج اسانس کاشان، شهرداری زاهدان، شهرداری ارومیه، متین ورامین و نوین کشاورز در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران امروز در شهرهای بندرعباس، کاشان، زاهدان، ارومیه، ورامین و تهران برگزار شد که تیم های میزبان همگی به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا، در هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم های آلومینیوم المهدی، باریج اسانس کاشان، شهرداری زاهدان، شهرداری ارومیه، متین ورامین و نوین کشاورز در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفتم به قرار زیر است:
آلومینیوم المهدی ۳– پیکان تهران ۲
(۲۵ بر ۲۳،۱۸ بر ۲۵،۲۵ بر ۱۳،۱۵ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳)

باریج اسانس ۳– شهرداری تبریز صفر
(۲۵ بر ۱۸،۲۵ بر ۱۹،۲۵ بر ۱۵)

شهرداری زاهدان ۳ – میزان مشهد یک
(۲۵ بر ۱۸،۲۷ بر ۲۵،۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰)

شهرداری ارومیه ۳ - سایپا البرز یک
(۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۲۲،۱۸ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۳)

متین ورامین ۳ – بازرگانی جواهری صفر
(۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۲ و ۳۵ بر ۳۳)

نوین کشاورز ۳– کاله مازندران یک
(۲۵ بر ۱۷،۲۵ بر ۱۹،۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲)

در پایان هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم های متین ورامین، باریج اسانس کاشان و کاله مازندران به ترتیب با ۱۶،۱۲ و ۱۰ امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

اگرچه تیم های کاله، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هم امتیاز هستند ولی کاله به لطف تعداد برد بیشتر در رده سوم قرار گرفته و ارومیه با معدل ست بهتر نسبت به تبریز رده چهارم را از آن خود کرده است. پیکان و میزان مشهد نیز به لطف معدل ست بهتر نسبت بالاتر از جواهری گنبد به ترتیب در رده های ششم و هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز