خبرگزاری کار ایران

باید انتظارات را برآورده کنیم؛

مظاهری: وزارت ورزش فدراسیون بوکس را به حال خود رها نکند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۹

اگر می‌خواهیم در این مسابقات صاحب مدال‌های رنگارنگی شویم باید از هم‌اکنون برنامه‌های خود را برگزاری اردوهای مناسب به نحو شایسته پیش ببریم.

کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان گفت: از ۱۰ روز آینده استارت خود را برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی خواهیم زد تا بتوانیم نتایج لازم را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

علی مظاهری در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به برنامه‌های پیش رو خود بیان داشت: ما در هفته آینده مسابقات قهرمانی کشور را خواهیم داد بعد از آن تمرینات تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی آغاز خواهد شد در حال حاضر نیز تمامی این کشورها آسیایی برنامه‌های تدارکاتی خود را پیگیری می‌کنند تا در مسابقات آسیایی عملکرد قابل قبولی داشته باشند ما هم اگر می‌خواهیم در این مسابقات صاحب مدال‌های رنگارنگی شویم باید از هم‌اکنون برنامه‌های خود را برگزاری اردوهای مناسب به نحو شایسته پیش ببریم.

وی ادامه داد: بازی‌های آسیایی بسیار سخت است و باید طوری خود را مهیای مسابقات کنیم که بتوانیم انتظارات اهالی بوکس را برآورده سازیم. طی چند سال گذشته بوکس کشور توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و همین موضوع باعثشده انتظارات از ما بالاتر برود و باید تلاش بیشتری بکنیم تا این انتظارات را برآورده سازیم. وزارت ورزش نیز باید کمک‌های لازم را به فدراسیون بوکس انجام بدهد تا هزینه‌های لازم برای برگزاری اردوها فراهم شود نه اینکه فدراسیون بوکس به حال خود رها شود.

کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان با اشاره به احتمال تغییر و تحول در رأس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: در حال حاضر تغییر و تحول در فدراسیون نمی‌تواند خوب باشد چراکه ما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و وزیر ورزش هم به تازگی زمام امور را در دست گرفتند تا بیایند با شرایط حاکم و ورزش کشور آشنا شوند بازی‌های آسیایی فرا رسیده و همان بهتر که تا بازی‌های آسیایی تغییری صورت نگیرد. افرادی هستند که سیاسی‌اند اما با حضور در ورزش می‌توانند پول خوبی را به این رشته وارد کنند می‌توان در ورزش از آنها استفاده کرد تا شرایط مناسب فراهم شود و ما بتوانیم عملکرد قابل قبولی در میادین داشته باشیم.

مظاهری با اشاره به هزینه‌های هنگفت فوتبال بیان داشت: اگر یک درصد بودجه فوتبال را به بوکس بدهند ما می‌توانیم مدال‌های جهانی و المپیک را کسب کنیم. هم‌اکنون ما توانسته‌ایم سه - چهار سهمیه المپیک بگیریم و در المپیک جزو ۸ نفر پایانی نیز باشیم، این خود کار خیلی بزرگی است و در کنار آن نشان می‌دهد بوکسورهای ایرانی از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند. بوکس از جمله‌ رشته‌های پرمدال محسوب می‌شود که در حدود ۴۰ مدال در مسابقات مختلف دارد. ۱۰ طلا، ۱۰ نقره و ۲۰ برنز دارد. فکر می‌کنم بعد از دومیدانی و ژیمناستیک پرمدال‌ترین رشته محسوب می‌شود. در ایران استعدادهای خوبی در بوکس داریم و اگر وزارت ورزش سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهد حداقل می‌توانیم چهار - پنج مدال در این رشته بگیریم.

مظاهری با بیان اینکه در دوره قبلی بازی‌های آسیایی توانستیم ۳ مدال برنز بگیریم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در این دوره بهتر از دوره قبل عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز