خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌جواهری

به حضور حداقل یک تیم از استان در لیگ برتر فوتبال امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۳۸

پیش‌بینی می‌شود در نیم فصل دوم و با توجه به حساسیت بازی‌ها، تیم‌های خراسانی نتایج بهتری کسب کنند و امیدواریم سال آینده حداقل یک تیم از استان در لیگ برتر فوتبال داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امیدواریم در نیم فصل دوم شاهد عملکرد بهتری از نمایندگان فوتبال استان در لیگ دسته یک کشور باشیم.

به گزارش ایلنا، سید علی اکبر هاشمی‌جواهری با بیان این مطلب اظهار داشت: امسال سه نماینده از استان در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارند و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند. در نیم فصل نخست شاهد نوساناتی در عملکرد این تیم ها بودیم ولی عملکرد کلی آنها روبه رشد بوده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در نیم فصل دوم و با توجه به حساسیت بازی‌ها، تیم‌های خراسانی نتایج بهتری کسب کنند و امیدواریم سال آینده حداقل یک تیم از استان در لیگ برتر فوتبال داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه از نظر این اداره کل تمامی تیم های دسته اولی فوتبال استان برابر هستند، گفت: نسبت به شرایطی که تیم ها دارند در خصوص آن ها اظهار نظر می کنیم و یا گاهی در بخش اجرای کار با آنها همکاری داریم، ولی هر سه تیم ابومسلم، پدیده و سیاه جامگان برای اداره کل از اهمیت زیادی برخوردارند.

هاشمی جواهری در خصوص وضعیت باشگاه ابومسلم گفت: با توجه به اینکه وضعیت مالی و مدیریت باشگاه ابومسلم به مرز بحران رسیده بود بطوریکه احتمال حذف این تیم از لیگ دسته اول هم وجود داشت، بنابه وظیفه ای که هیات فوتبال استان دارد تصمیم گرفته شد مشکل این باشگاه به صورت موقتی حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز