خبرگزاری کار ایران

با یک روز تاخیر؛

پیست دیزین از شنبه آینده میزبان علاقه‌مندان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۲۸

علاقه‌مندان به پیست اسکی دیزین می‌توانند از روز شنبه ۱۶ آذرماه از مجهزترین پیست اسکی کشور استفاده نمایند.

پیست اسکی دیزین با یک روز تاخیر از شنبه ۱۶ آذرماه میزبان علاقمندان به ورزش اسکی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت بهره‌بردار پیست دیزین یکشنبه ۱۰ آذر ماه با اعلام این مطلب گفت: به دلیل سیاست‌های شرکت بهره‌بردار پیست دیزین و شروع آرام و مطمئن در ابتدای فصل، این پیست بر خلاف اعلام قبلی، از روز جمعه بازگشایی نخواهد شد و با یک روز تاخیر به طور رسمی از شنبه هفته آینده میزبان اسکی‌بازان خواهد بود.

شیخ‌الاسلام افزود: همچنین مراسم افتتاحیه و راه‌اندازی ایستگاه‌های نوسازی شده تله‌کابین قله و شاله که امسال احداثشد، پنجشنبه هفته‌جاری با حضور مسئولان استان البرز از جمله استاندار، شهردار کرج، مدیر کل ورزش و جوانان و همچنین مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیر مجموعه‌های اسکی و رئیس فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته توسط این شرکت، جاده شمشک به دیزین را بزودی باز می‌نماییم تا تردد اسکی بازان به پیست دیزین آسان گردد.

بدین ترتیب علاقه‌مندان به پیست اسکی دیزین می‌توانند از روز شنبه ۱۶ آذرماه از مجهزترین پیست اسکی کشور استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز