خبرگزاری کار ایران

در انتخابات کشتی شرکت نمی‌کنم؛

خادم: نمی‌دانم چرا آقایان نامه حضورم در انتخابات کمیته ملی را صادر نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۲۳

شاید از نظر رسانه من جزو خبرگان باشم، گویا از نظر آقایان نیستم و تاکنون نامه من را صادر نکرده‌اند.

پیشکسوت کشتی کشورمان با تاکید بر اینکه مصرانه خواهان شرکت در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک است، از رئیس کنونی کمیته ملی المپیک خواست نامه حضور وی در انتخابات را بنویسد.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص احتمال حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: من مصرانه خواهان شرکت در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک هستم. بر اساس قوانین به دلیل اینکه عضو مجمع انتخابات نیستم باید رئیس کمیته ملی المپیک نامه‌ای را به مجمع بنویسید و من را به عنوان یکی از خبرگان معرفی کند تا بتوانم کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک باشم.

وی ادامه داد: شاید از نظر رسانه من جزو خبرگان باشم، گویا از نظر آقایان نیستم و تاکنون نامه من را صادر نکرده‌اند و بنده مصرانه و مجدانه خواهانم این نامه من از سوی رئیس کمیته ملی المپیک صادر شود تا بتوانم در انتخابات شرکت کنم.

خادم در خصوص اینکه این احتمال وجود دارد با حضور مصطفی هاشمی‌طبا از حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک انصراف دهد، بیان داشت: نه من می‌خواهم در این انتخابات شرکت کنم.

وی در پاسخ به این سو ال که آیا تاکنون با وزیر ورزش و جوانان ملاقات داشته یا نه، افزود: افرادی در کمیته ملی المپیک هستند تا با بروز چنین اتفاقاتی زمینه به تعلیق کشیدن ورزش کشور را فراهم کننند، ضمن اینکه باید بگویم کسی که با عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب می‌شود باید تعامل خوبی با وزرات ورزش و جوانان داشته باشد تا برنامه‌های ورزشی کشور به شکل مطلوبی پیش برود. طی سالیان گذشته ورزش کشور به دلیل ا ختلافات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک لطمات زیادی دیده است.

این پیشکسوت کشتی همچنین با بیان اینکه درخصوص انتخاب حمید گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان صحبتی ندارد درباره احتمال حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: دیگر در انتخابات کشتی شرکت نمی‌کنم چراکه طی سه سال گذشته ۲ بار ثبت‌نام انجام شد و دیگر دلیلی ندارد ثبت نام مجددی از کاندیداها صورت بگیرد. من هم اگر می‌خواستم در انتخابات شرکت کنم به این دلیل بود که حرکتی در کشتی کشور انجام شود، ضمن اینکه حضور رسول خادم هم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی تا حدودی خیالم را راحت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز