خبرگزاری کار ایران

رفایی‌افشار تاکید کرد:

لزوم توجه وزارت ورزش و جوانان به رده‌های پایه

کد خبر : ۱۲۳۷۴۹

وزارت ورزش و جوانان برای تامین آینده این رشته باید فعالیت‌ها را بیش از پیش بر روی رده سنی نونهالان و نوجوانان متمرکز کند.

رییس هیات تنیس روی میز خراسان‌رضوی گفت: تنیس روی میز استان خراسان‌رضوی در رده سنی نونهالان و نوجوانان ورزشکاران توانمندی دارد.

به گزارش ایلنا، مجید رفایی‌افشار اظهار داشت: از ابتدای فعالیت در این هیات، تمام تلاشم را روی رده سنی نونهالان و نوجوانان متمرکز کرده ام تا در ۴ سال آینده کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم. خراسان رضوی یک مربی در سطح تیم ملی دارد، مهشید اشتری ورزشکار توانمند استان عضو تیم ملی جوانان است و همچنین دو نفر از بانوان خراسانی به تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شده اند. در یک ارزیابی کلی می توان گفت خراسان رضوی رتبه پنجم را در تنیس روی میز کشور دارد.

رییس هیات تنیس روی میز استان در ادامه با اشاره به انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان، عنوان کرد: توجه بیش از پیش این وزارتخانه به رده های سنی پایه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حال حاضر بهترین بازیکنان تنیس روی میز کشور در رده سنی جوانان هستند و وزارت ورزش و جوانان برای تامین آینده این رشته باید فعالیت‌ها را بیش از پیش بر روی رده سنی نونهالان و نوجوانان متمرکز کند.

رفایی افشار ادامه داد: انتظارات ما از این وزارتخانه زیاد نیست. ما در پایتخت معنوی کشور به یک خانه پینگ پنگ نیاز داریم و احداثاین مکان، مهم ترین خواسته و انتظار ماست.

رییس هیات تنیس روی میز استان گفت: در صورت راه اندازی این مکان می توان تمرینات تیم ملی را در مشهد برگزار کرد تا استعداد نونهالان و نوجوانان خراسانی در کنار آن، شکوفا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز