خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران درخور تحسین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۵۹۲

"حمید سجادی" اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران در عرصه ورزش شهروندی را تحسین برانگیز خواند و افزود: بار اصلی ورزش همگانی در پایتخت را سازمان ورزش به دوش می‌کشد و به خوبی از عهده این امر برآمده است.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح پیست دو ومیدانی و جاده تندرستی مجموعه "ایران‌مال" واقع در منطقه ۲۲ شهرداری تهران، ضمن ابراز خرسندی از فروکش کردن پاندومی کرونا، روی آوردن شهروندان به فعالیت‌های ورزشی را اتفاقی مبارک خواند و افزود: تمام مناطق شهرداری تهران در عرصه ورزش همگانی خوب عمل می‌کنند و سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان متولی این امر، عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

وی با بیان این که "شهرداری پایتخت بیش از یک هزار مکان ورزشی را در تهران به خوبی مدیریت می‌کند" تصریح کرد: شهروندان تهرانی در حال حاضر با کمترین تعرفه از خدمات با کیفیت مجموعه‌های تحت پوشش شهرداری تهران استفاده می‌کنند.

سجادی افزود: این اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران ستودنی است و من همیشه در تمام جلسات، هم بابت کیفیت خوب اماکن و تعرفه‌های پایین و هم به خاطر وجود نیروهای متخصص و خدوم در این مجموعه، از دوستانم در این سازمان تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز