خبرگزاری کار ایران

امریکا تیم سرسختی بود؛

زرینی: لیاقت بردن امریکا را داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۴۰

ما خیلی از این برد خوشحالیم چون مثل چند وقت اخیر دوباره توانسته‌ایم دل مردم را شاد کنیم. انرژی مردم از طریق تبریک‌ها و شادی‌های‌شان به ما می‌رسد.

حمزه زرینی که از سوی کمیته فنی رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها به عنوان ارزشمندترین بازیکن دیدار ایران – امریکا اعلام شد، گفت: امریکا تیم سرسختی بود ولی ما هم یک تیم بودیم که همه دست به دست هم دادیم تا برنده زمین را ترک کنیم. باید بگویم لیاقت این برد را داشتیم.

به گزارش ایلنا، این بازیکن کارکشته که از وقتی توسط خولیو ولاسکو به زمین فراخوانده شد با سرویس، اسپک و دفاع های جانانه‌اش اعصاب امریکایی‌ها را به هم ریخت، درخصوص انتخاب خودش به عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان هم با تواضع همیشگی‌اش معتقد است: واقعا فکر می‌کنم بهترین بازیکن شدن در ورزش گروهی معنایی ندارد. همه تلاش می‌کنند تا یک نتیجه‌ای رقم بخورد. دیدید که امروز چه بازیکن‌هایی که در میدان بودند، چه آنهایی که به عنوان جایگزین وارد شدند چقدر تلاش کردند تا تیم نتیجه بگیرد. این بهترین بازیکن شدن‌ها بیشتر حکم یک تشویق را دارد و یک جور نماد است برای اینکه یک بازیکن که در روند بازی تاثیر بیشتری داشته به طرفداران والیبال معرفی شود. من خودم معتقدم بازیکنانی در تیم ایران هستند که لیاقت بهترین بازیکن شدن در این بازی را از من بیشتر داشتند.

زرینی که حالا ۱۹۴ بازی ملی را در کارنامه دارد و به نوعی با تجربه ترین بازیکن ایران هم هست، از نگرانی‌اش در طول بازی برای سید محمد موسوی می‌گوید که آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد: خیلی برای سید نگران بودیم. بعد از بازی به هتل هم که رسیدیم، فوری همه بازیکن‌ها به اتاقش رفتیم که ببینیم حالش چطورش است ولی او مثل همیشه با روحیه بالا و لب خندان نشان داد که حالش خوب است. خدا را شکر مصدومیتش هم جدی نیست و زود به بازی‌ها برمی‌گردد.

زرینی حالا که خیالش از حال موسوی راحت شده، از خوشحالی بردن امریکا می‌گوید: ما خیلی از این برد خوشحالیم چون مثل چند وقت اخیر دوباره توانسته‌ایم دل مردم را شاد کنیم. انرژی مردم از طریق تبریک‌ها و شادی‌های‌شان به ما می‌رسد. واقعا از این بابت احساس غرور می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز