خبرگزاری کار ایران

گلدوزیان خبر داد:

تولید انبوه اسپری سرد

کد خبر : ۱۲۲۵۰۲

این اسپری، تسکین دهنده فوری درد است و در صدمات ناشی از برخوردهای ورزشی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: اسپری سرد محصول گروه تحقیقات این هیات به تولید انبوه می‌رسد.

به گزارش ایلنا، رضا گلدوزیان اظهار داشت: به منظور تولید انبوه اسپری سرد که تولید ملی هیات پزشکی ورزشی استان در سال ۹۱ است، با یک کارخانه تولید کالاهای بهداشتی در استان آذربایجان‌غربی به تفاهم رسیده‌ایم.

وی افزود: این اسپری، تسکین‌دهنده فوری درد است و در صدمات ناشی از برخوردهای ورزشی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بازرسی از باشگاه‌های ورزشی سطح شهر جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شود و ۵ گروه در این زمینه فعال خواهند شد.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی ادامه داد: نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، اعطای تاییدیه بهداشتی، پوشش بیمه ورزشکاران و صدور مجوز ورزشگاه‌ها از برنامه‌های این بازرسی‌ها است.

گلدوزیان در شرح اقدامات انجام شده این هیات در آبان‌ماه گفت: ۱۰ باشگاه پرورش‌اندام تاییدیه مرکز بهداشت استان را دریافت کردند و ۵۰ نفر از جامعه سالمندان با همکاری دانشگاه فردوسی و مشارکت دانشجویان کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی در ۳۰ جلسه رایگان، در کلاس آموزش ورزش‌های مخصوص دوره سالمندی شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز