خبرگزاری کار ایران

نجاتی: به احتمال زیاد به مسابقات ایتالیا اعزام شوم/ طرفدار پرسپولیسم و امیدوار قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۰۴

نماینده کشتی فرنگی کشورمان در المپیک توکیو گفت: از اوایل سال جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اغاز شد و ماهم حاظر شدم و مانند یک سرباز برای آمادگی بیشتر و حضور در میادین و تورنمنت های بین المللی پیش رو تمرین می‌کنیم

علیرضا نجاتی نماینده کشتی فرنگی کشورمان در المپیک توکیو در گفت‌وگو  با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تمرینی‌اش در دومین اردو به منظور شرکت در مسابقات پیش رو اظهار کرد: ابتدا فرارسیدن عید نوروز را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم امیدوارم امسال ویروس کرونا ریشه کن شود و همه مردم دنیا در سلامتی و صحت کامل باشند. همانطور که می‌دانید از اوایل سال جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اغاز شد و ماهم حاظر شدم و مانند یک سرباز برای آمادگی بیشتر و حضور در میادین و تورنمنت های بین المللی پیش رو تمرین می‌کنیم. خداراشکر شرایط خوب است و سال جدید را به خوبی اغاز کرده‌ام.

دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۹، افزود: در جام تختی سر حال بودم و راحت سر وزن رسیدم. در کشتی‌های ماقبل به فینال حتی یک امتیاز هم ندادم اما در فینال سر یک خاک کشتی را از دستم در آوردند. خیلی انتقاد کردیم اما مصلایی‌پور خودش کشتی‌گیر نبوده و شناخت زیادی از کشتی ندارد به همین دلیل برای برخی از اشتباهات مسئولیتی قبول نمی‌کند.

فرنگی‌کار المپیکی کشورمان با بیان اینکه این اشتباهات در مسابقه یک کشتی‌گیر دیگری از قم هم رخ داده، خاطرنشان کرد: سر مسابقه کشتی‌گیر دیگری از قم هم این اتفاقات افتاد اما حتی عذرخواهی نکردند. سعید عباسی که داور قمی است گفت ما اشتباه کردیم گفتیم در مبارزه تو پا درگیر شده و داوران اشتباه کرده بودند، با این شرایط حداقل دوست داریم عذرخواهی کنند.

او درباره اینکه مشخص شده در چه رویدادی مبارزه خواهد کرد، گفت: به احتمال زیاد به مسابقات ایتالیا اعزام شوم و خداراشکر زمان کافی برای تمرین دارم تمام تلاشم را می‌کنم تا پرچم عزیز و پر افتختار کشورم را بالا ببرم.

نجاتی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره علاقه‌اش به فوتبال و تیم محبوبش هم گفت: طرفدار پرسپولیس هستم و امیدوارم بار دیگر شاهد قهرمانی این تیم باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز