خبرگزاری کار ایران

محمدی‌راد: تقابل سپاهان و پیکان فینالی زودرس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۹۶۶

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اشاره به بازی‌های جذاب مرحله نخست پلی‌آف، درخصوص بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان، گفت: رقابت سختی مقابل پیکان پیش‌رو داریم و به تعبیری تقابل دو تیم، فینالی زودرس است.

​به گزارش ایلنا، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پاس گرگان، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد تا حریف پیکان تهران در این مرحله شود.

رحمان محمدی‌راد با بیان این‌که نزدیک بودن رقابت‌های مرحله نخست پلی‌آف قابل پیش‌بینی بود، گفت: در این مرحله بازی‌های جذابی به نمایش گذاشته شد. به‌خصوص دو بازی طرف مقابل جدول بسیار بهم نزدیک شد و فکر می‌کنم همه والیبال دوستان از تماشای مسابقات لذت بردند. کیفیت بازی‌ها بالا بود و همه تیم‌های سعی کردند در این مرحله بهترین عملکرد را ارائه دهند. فکر می‌کنم از این منظر تیم‌های صعودکننده از عملکردشان رضایت خاطر داشتند.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در واکنش به حذف غیرمنتظره برخی تیم‌ها در این مرحله افزود: به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد تیم دیگری صحبت کنم. اما آن‌چه در کل لیگ واضح بود و درخصوص آن صحبت ‌شد، این بود که سطح تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بسیار بهم نزدیک بود. هیچ تیمی، حتی تیم فولاد سپاهان که در صدر جدول بود، با امنیت خاطر وارد مرحله پلی‌آف نشد و همه تیم‌ها به این موضوع واقف بودند که ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد. قصد جسارت ندارم و نمی‌خواهم درباره تیم‌های حذف شده صحبت کنم. تنها می‌توانم پاسخ‌گوی عملکرد تیم خودم باشم.

وی با اشاره به رقابت تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل پیکان در مرحله نیمه‌نهایی، افزود: با توجه به مهره‌های در اختیار هر دو تیم، کادر فنی خوب تیم پیکان و شرایط حاکم بر لیگ، دو تیمی هستیم که نتایج خوبی گرفتیم. من هم معتقدم رقابت سختی پیش‌رو داریم و به تعبیری تقابل دو تیم، فینال زودرس است. در بازی مرحله نیمه‌نهایی هر دو تیم برای به نمایش گذاشتن والیبال خوب به زمین می‌آیند. شخصا توقع بازی نزدیک و جذابی را دارم.

محمدی‌راد در پاسخ به این‌که خروجی لیگ برتر امسال تا چه اندازه می‌تواند به کیفیت تیم ملی والیبال کمک کند، گفت: برگزاری لیگ نه‌تنها به والیبال ملی، بلکه به بالا رفتن سطح کیفی باشگاه‌ها هم کمک می‌کند. هراندازه که بازیکنان با کیفیت‌تر باشند، نتایج نیز بهم نزدیک‌تر خواهد شد. این چیزی است که در جریان مسابقات مرحله پلی‌آف شاهد آن بودیم.

وی جذابیت والیبال را به بازی‌های نزدیک و غیرقابل پیش‌بینی‌اش دانست و ادامه داد: تجربه حضور در لیگ برتر به بازیکنان کمک می‌کند. از طرفی برگزاری لیگ و حضور باشگاه‌ها به تجربه کل خانواده والیبال کمک خواهد کرد تا در سال‌های آینده از آن استفاده کنیم. امسال جوانان خوبی وارد لیگ شدند و فرصت عرض‌اندام پیدا کردند و توانایی‌های خود را در زمین مسابقات نشان دادند. قبلا هم گفته‌ام والیبال ایران باید به داشتن چنین جوانانی که هم به تیم ملی و هم به تیم‌های باشگاهی کمک می‌کنند، افتخار کند. از طرفی باشگاه‌ها با سرمایه‌گذاری که انجام دادند، توقع دارند به هدف‌گذاری‌هایشان برسند. هدف و شرایط یکسری از باشگاه‌ها در طول لیگ کاملا مشخص بود. شکل بازی این تیم‌ها نیز نشانگر هدف‌گذاری و سرمایه‌گذاری خوب‌شان بود.

دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان سال 1400 روزهای جمعه سیزدهم و یکشنبه پانزدهم اسفندماه در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، این دیدارها روز سه‌شنبه هفدهم اسفندماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز