خبرگزاری کار ایران

دبیر و سوریان با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۲۵

علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی با علی جوادی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، مسئولان فدراسیون کشتی ضمن تبریک به مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران، جلسه ی دو ساعته ای را با وی برگزار کردند. محور اصلی این جلسه ارتقاء و رشد کیفی و کمی کشتی در استان تهران بود که در چند سال گذشته مغفول مانده است و مسئولان فدراسیون کشتی راهکارهای برون رفت از معضل افت کشتی تهران را به جوادی ارائه دادند.

دبیر در این دیدار گفت: متأسفانه در چند سال گذشته رابطه ی مناسبی بین فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برقرار نبود و این موضوع یکی از دلایل افت کشتی تهران بوده است.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه آقای جوادی خودش اهل تهران است، شناخت کافی از امکانات و تجهیزات استان دارد، در نوجوانی کشتی گیر بوده و داوری فوتبال را نیز انجام داده گفت: با توجه به آشنایی و رفاقت 30 ساله ای که بین بنده و شما وجود دارد، می توانیم یک همدلی و وفاق بین فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برقرار کنیم و قطعا با همفکری و تعامل و برگزاری جلسات متعدد، شاهد پیشرفت کشتی تهران در سال های آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز