خبرگزاری کار ایران

با رای اعضای مجمع؛

برغمدی، رییس هیات کبدی خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۴۱

سرپرست هیات کبدی خراسان رضوی با رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

سرپرست هیات کبدی خراسان رضوی با رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابی رییس هیات کبدی خراسان رضوی ظهر امروز ۱۶ آبان ماه با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل و معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و نمایندگان آموزش و پرورش، دانشگاه، باشگاه ها، شهرستان ها، ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته ورزشی برگزار شد.

محسن برغمدی که با حضور نیافتن حمید وطن پرست، محمدرضا مختاری و فرزانه آقایی دیگر کاندیداهای پست ریاست هیات، تنها نامزد این مجمع انتخاباتی بود با کسب تمام ۱۸ رای ماخوذه به مدت ۴ سال سکاندار ورزش کبدی استان خراسان رضوی شد.

سید علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) به تاخیر به وجود آمده در برگزاری مجامع انتخاب روسای برخی هیات های ورزشی استان اشاره و اظهار کرد: از این هفته تلاش می کنیم مجامع عقب افتاده برگزار و روسای این هیات ها مشخص شود.

وی با تقدیر از تلاش های حسین فیضی رییس سابق هیات کبدی استان، گفت: قطعا وی تلاش های خوبی در زمان مسوولیت خود انجام داده است که باید از تجربیاتش استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به سوابق علمی و و ورزشی برغمدی رییس جدید هیات کبدی اشاره و اظهار کرد: جای خوشحالی است که وی دوره دکترای خود را در رشته تربیت بدنی از کشور هند که با رشته کبدی شناخته می شود، اخذ کرده است و تجربه خوبی از این رشته دارد.

وی با تاکید بر همکاری اداره کل و فدراسیون با این هیات افزود: با توجه به کمبودهای اقتصادی، تنها چالش پیش روی رییس جدید هیات می تواند مشکلات مالی باشد که امیدواریم با کمک و همدلی جامعه کبدی شاهد روزهای بهتر برای کبدی استان و کسب افتخارات توسط قهرمانان خراسانی در آسیا و به دنبال آن در دنیا باشیم.

هاشمی جواهری بیان کرد: امروز در دنیا ورزش علاوه بر تامین هزینه های خود به عنوان یک صنعت شناخته می شود اما متاسفانه در کشور ما از ظرفیت های آن در این زمینه غافل شده ایم.

وی خاطر نشان کرد: با اعتماد سرمایه گذاران به ورزش و ایجاد یک فضای صادقانه، ورود آنان به این حوزه با یک نگاه برد برد به ورزش کمک خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر نهاینه کردن ورزش کبدی به عنوان یک ورزش بومی و محلی که در فرهنگ جامعه جای دارد، اظهار کرد: با تعامل خوبی که با شهرداری و مدارس وجود دارد باید این ورزش مفرح، کم خرج و پرطرفدار به عموم مردم شناسانده و شرایط انجام آن فراهم شود.

رییس فدراسیون کبدی نیز در این جلسه با اشاره به توانایی و ظرفیت بالای خراسان رضوی در این رشته ورزشی، افزود: سرمایه های گرانقدری از جمله قهرمانان پیشین کبدی در استان وجود دارد که با همکاری و همدلی در کنار رییس جدید هیات می توانند خراسان را به روزهای اوج گذشته برگردانند.

محمدرضا مقصودلو با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به کبدی به عنوان یک رشته ورزشی بومی و محلی، گفت: هندی ها با سرمایه گذاری خوبی که در این رشته انجام می دهند جایگاه خوبی در کبدی جهان دارند.

وی با اشاره به رقابت های بین المللی پیش روی تیم های ملی، عنوان کرد: استعدادهای فراوانی در استان خراسان رضوی وجود دارد که با کمک آنها در سال های گذشته افتخاراتی همچون نائب قهرمانی آسیا و چهارمی جهان را کسب کرده ایم و می توانیم با تلاش بیشتر همه دست اندرکاران، به جای هندوستان در جایگاه اول جهان قرار بگیریم.

رییس فدراسیون کبدی با اشاره به برنامه ریزی ۴ ساله فدراسیون کبدی، اظهار داشت: امیدواریم هیات استان با ظرفیت خوبی که در هر دو بخش کبدی آقایان و بانوان دارد برابر برنامه فدراسیون در تمامی مسابقات و برنامه ها حضور فعال داشته باشد.

مقصودلو ادامه داد: فدراسیون نیز با امکاناتی که از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دریافت خواهد کرد به رشد بیشتر این ورزش در شهرستان های سرشار از استعداد استان کمک خواهد کرد.

رییس جدید هیات کبدی خراسان رضوی نیز در این جلسه با تقدیر از جامعه کبدی به خاطر اعتماد به وی، اظهار داشت: قطعا باید برای رشد و تکرار افتخارت ورزشی کبدی استان تمهیداتی اندیشیده شود که این امر نیازمند حمایت های اداره کل و فدراسیون خواهد بود.

محسن برغمدی ادامه داد: گره ها و چالش های دیگر این رشته نیز تنها با دستان مربیان، داوران، ورزشکاران و فعالان ورزش کبدی باز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز