خبرگزاری کار ایران

دقیقی: استقلال 7 برابر ما بودجه نقل و انتقالاتی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۶۵۰

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت:. از نظر بودجه‌ ای استقلال 6تا 7 برابر ما بودجه در شرایط نقل و انتقالات داشته است.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی بعد از شکست 3 بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: خیلی وظیفه من نیست در بعد فنی حرف بزنم اما مقابل تیم پرمهره و خوبی بازی می‌کردیم. سطح مالی و سخت افزاری باشگاه استقلال با پیکان قابل مقایسه نیست. از نظر بودجه‌  حریف 6تا 7 برابر ما بودجه در شرایط نقل و انتقالات داشته است.

وی افزود:  بازیکتان ما تا این بازی خوب عمل کرده بودند و نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما امروز اصلا روز  خوب ما نبود.استقلال  در تمام شرایط تیم برتر بود. برخی موقع‌ها پیش می‌آید. فوتبال است دیگر جوانان ما باید به این برسند که اگر تلاش نکنی شکست سختی می‌خورید. باید درس بگیرند از این اتفاقات.

دقیقی در موردبازی با پرسپولیس و سپاهان گفت: قرعه ما این است که دو بازی سخت بعد از این بازی داریم و تلاش مجموعه مدیریتی و فنی این است که بازیکنان را به شرایط قبل از این بازی برگردانیم. بازیکنان جوان و فوق العاده با استعدادی داریم و باید بازیکنان جوان باتجربه تر شوند و باید به بازیکنان اعتماد به نفس و امکانات بدهیم تا از این باخت برای بازی‌های آینده درس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز