خبرگزاری کار ایران

با کسب ۲ مدال برنز انجام گرفت:

درخشش هادی اصغری در رقابت‌های مجازی جهانی ۲۰۲۱ آلمان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۵۵

کاراته کا شایسته کشورمان با هدایت "بهزاد امنی" رئیس هیات کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی توانست در هر دو بخش کاتا و کومیته، عنوان سوم و مدال برنز را تصاحب کند.

به گزارش ایلنا، کاراته کا عضو انجمن "سایتوها شیتوریو استان آذربایجان شرقی" که به نمایندگی از کشورمان در رقابتهای مجازی جهانی سبک "شیتوریو شوکوکای یونیون" شرکت کرده بود، موفق به کسب دو مدال برنز در بخشهای کاتا و کومیته شد.

در این پیکارها که از روز  ۲۹ آبان ماه و با حضور کاراته کاهای مطرح از کشورهای مختلف جهان به میزبانی شهر فرانکفورت آلمان آغاز و تا دوم آذرماه ادامه یافت،  هادی اصغری کاراته کا شایسته کشورمان با هدایت "بهزاد امنی" رئیس هیات کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی توانست در هر دو بخش کاتا و کومیته، عنوان سوم و مدال برنز را تصاحب کند.

گفتنی است ابتدا قرار بود مراحل فیلمبرداری آیتم های مسابقاتی بر فراز برج شهران شهر تبریز انجام گیرد که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی، به یکی از باشگاههای لوکس و مجهز این شهر منتقل شد.

هادی اصغری در پی کسب این موفقیت طی گفت و گوی کوتاهی ضمن تجلیل از تلاشهای بی وقفه مربی خود استاد بهزاد امنی، از زحمات و حمایتهای مهندس سید سهیل مصطفوی مدیر عامل شرکت صنایع غذایی و بسته بندی آرتان پارلاق آریا ( آویژه)، سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج اصغر عباس قلیزاده فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار حاج علی حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، مهندس حاج رضا زباندار

رئیس نظام صنفی کشاورزی  شهرستان تبریز و اعضای هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های انجمن سایتوها شیتوریو کاراته دو قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز