خبرگزاری کار ایران

مدیری ورزشی در یک قدمی صندلی معاونت ورزش قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۲۸

حصارکی که در جمع ده گزینه نهایی وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از منتخبان خبرگان و کارشناسان ورزش کشور نیز قرار داشت، در یک قدمی صندلی معاونت ورزش قهرمانی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که انتصاب های روزهای گذشته حمید سجادی وزیر ورزش و‌جوانان در معاونت های مختلف این وزارتخانه، با انتقادات متعددی از سوی کارشناسان و اهالی ورزش روبرو‌ شده است، مطلع شدیم برای تنها معاونت باقیمانده که اتفاقا در حوزه ورزش قهرمانی و‌ حرفه ای معاونتی بسیار کلیدی و استراتژیک محسوب می‌شود، شانس یک‌ مدیر ورزشی کارنامه دار و شناخته شده نزد اهالی ورزش، بسیار زیاد است به نحوی که‌ نامبرده عملا در یک قدمی صندلی معاونت قرار دارد.

علیرغم اینکه در روزهای گذشته اسامی متعددی برای تصدی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارتخانه مطرح شده بود، اما در نهایت به لحاظ اهمیت ویژه این معاونت هیچکدام تحقق نیافت.

بنا به اخبار کسب شده از منابع موثق بدنه ورزش کشور، رزومه دکتر حمیدرضا حصارکی از مدیران موفق ورزش ایران و بین الملل و همچنین کارشناس و مجری برنامه های ورزشی صدا و سیما و رسانه به روی میز حمید سجادی قرار دارد.

حمیدرضا حصارکی که در جمع ده گزینه نهایی وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از منتخبان خبرگان و کارشناسان ورزش کشور نیز قرار داشت، دارای مدرک دکتری مدیریت در سازمان های ورزشی بوده و ریاست انجمن ساواته (بوکس فرانسوی) ایران، ریاست کنفدراسیون آسیا و عضویت در هیات رییسه فدراسیون بین المللی را در اختیار دارد، ضمن اینکه از سوابق اجرایی مختلفی در چند فدراسیون ورزشی کشور، مدیریت گروه ورزش و‌ سلامت رادیو تهران و همچنین آشنایی کامل به زبان انگلیسی برخوردار است.

مطرح شدن نام حصارکی به عنوان چهره شناخته شده و منتقد نابسامانیهای ورزش کشور در دولت قبل برای تصدی معاونت ورزش قهرمانی با واکنش مثبت اهالی ورزش روبرو شده است و باید منتظر تصمیم نهایی دکتر سجادی که از شناخت کامل و‌ سابقه دوستی چندین ساله با دکتر حصارکی نیز برخوردار است، بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز