خبرگزاری کار ایران

محمدعلی یوسفی: این گونه رفتارها، توهین آشکار به ملی پوشان موی تای ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۷۹

سرمربی تیم ملی موی تای جوانان کشور گفت: با وجود کمبودها، رقابتهای انتخابی را با بهترین کیفیت ممکن برگزارخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی موی تای جوانان کشور  با بیان اینکه انجمن موی تای در مسیر تشکیل و اعزام تیم ملی خود به رقابتهای جهانی تایلند تاکنون با انواع و اقسام مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کرده است، گفت: با وجود کمبودها، رقابتهای انتخابی را با بهترین کیفیت ممکن برگزار و نفرات اول و دوم خود را جهت تشکیل تیم ملی شناسایی کردیم.

محمد علی یوسفی عنوان کرد: انجمن این توانایی را داشت که همچون گذشته به لطف حامیان مالی ورزش دوست، اردوی آماده سازی خود را با شرایطی ایده آل برنامه ریزی و اجرا کند. با این حال سئوالی که مطرح است اینکه چرا در آستانه چنین رویداد مهمی، حتی مجوز برپایی یک اردوی آماده سازی را هم از این بچه ها دریغ کردند؟! به نظر بنده در راه اعزام ملی پوشان موی تای به مسابقات جهانی نه تنها شان و منزلت آنها حفظ نشد، بلکه این اقدامات توهینی آشکار به قهرمانانی بود که بارها برای این کشور افتخار آفریده و پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند.

سرمربی تیم ملی موی تای جوانان سپس عنوان کرد: انجمن موی تای همیشه عادت کرده که روی پای خود بایستد و مانند دیگر رشته ها نبوده که حتی پول تو جیبی ورزشکارانش را هم از مسئولان طلب کند. موی تای در طول همه این سالها یکبار هم نشده که هزینه ای به دستگاه ورزش کشور تحمیل کند؛ تنها انتظارمان این است که مسئولان در راه صدور مجوزهای مورد نیاز، همکاری لازم را با مدیران انجمن به عمل آورده و مانع از سنگ اندازی ها شوند تا زمینه افتخارآفرینی قهرمانان توانمند کشورمان در میادین مهمی چون رقابتهای جهانی فراهم شود.

وی اضافه کرد:  قهرمانان مظلوم موی تای نه انتظار دعوت به مراسم تجلیل از قهرمانان را دارند و نه پاداش های آنچنانی؛ فقط خواسته شان این است که فرصت اثبات توانمندی و شاد کردن دل مردم از آنها گرفته نشود.

یوسفی همچنین گفت: در حال حاضر تمامی نفرات تیم ملی در اوج آمادگی به سر برده و کمر همت بسته اند تا در مسابقات جهانی پیش رو، بیشترین سهمیه را برای حضور در بازی های ورلد گیمز، اسپرت آکورد و ایندور گیمز کسب کنند‌. ملی پوشان هم قسم شده اند که در مسابقات این دوره، هر طور که شده، از یکی از سه سکوی برتر قهرمانی بالا بروند. با این حال برخی در داخل چشم دیدن موفقیتهای موی تای را ندارند و مدام سنگ جلوی پای پیشرفت این رشته می اندازند که نتیجه اش این می شود که چند روز مانده به اعزام هنوز مجوز شورای برون مرزی صادر نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر موی تای ایران موفق به اعزام گردد، شیرینی کسب نتیجه توسط نمایندگان کشورمان تنها متعلق به خانواده این رشته نیست و مطمئنا عواید آن نصیب کل جامعه ورزش کشور خواهد شد. از همین رو امیدواریم مسئولان مرتبط با تجدید نظر در دیدگاه خود، شرایط را برای اعزام این تیم مهیا کنند.

سرمربی موی تای جوانان در پایان گفت: لازم می دانم از تلاشهای جواد نصیری رییس انجمن قدردانی‌کنم که طی این مدت با وجود همه کارشکنی ها، بی مهری ها و ناملایمتی ها، شبانه روز تلاش کرد تا موانع این اعزام را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارد. همچنین وظیفه خود می دانم از ایمان غیاثوند مدیر سخت کوش تیم های ملی تشکر کنم که الحق و الانصاف طی این سالها در راه پیشرفت موی تای، تمام امکانات مادی و معنوی خود را در خدمت قهرمانان این ورزش گذاشته و از هیچ چیز مضایقه نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز