خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی وزنه‌برداری - لهستان؛

وزنه برداران ایران سوم شدند / قهرمانی مقتدارانه روس ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۳۶

در پایان رقابت های جهانی لهستان روسیه با ۵۸۰ امتیاز قهرمان جهان شد و چین با ۵۰۵ امتیاز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان که با ترکیبی جوان در رقابت های جهانی لهستان شرکت کرده بود، با ۴۴۲ امتیاز تیمی، بعد از تیم های روسیه و چین روی سکوی سوم رقابتهای جهانی لهستان ایستاد.

به گزارش ایلنا، بهترین عنوان تیمی وزنه برداری ایران تا قبل از این، کسب عنوان سومی رقابت های جهانی ۲۰۱۱ بود اما پولادمردان جوان کشورمان، بار دیگر از این عنوان دفاع کردند تا ثابت کنند، وزنه برداری ایران در غیاب ۵ ملی پوش المپیکی خود از چه پتانسیل بالایی برخوردار است.

در پایان رقابت های جهانی لهستان روسیه با ۵۸۰ امتیاز قهرمان جهان شد و چین با ۵۰۵ امتیاز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد. تیم ملی وزنه برداری ایران نیز با ۴۴۲ امتیاز عنوان سومی رقابت ها را از آن خود کرد.

برای تیم ملی کشورمان در لهستان مجید عسکری در دسته ۶۲ کیلوگرم ۵۳ امتیاز، جابر بهروزی و سجاد بهروزی در دسته ۶۹ کیلوگرم ۱۱۰ امتیاز، روسول تقیان در دسته ۷۷ کیلوگرم ۶۵ امتیاز، علیرضا دهقان در دسته ۹۴ کیلوگرم ۱۶ امتیاز، محمدرضا براری و کیا قدمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم ۱۱۶ امتیاز و بهادر مولایی در فوق سنگین ۷۸ امتیاز تیمی به دست آوردند.
رده بندی نهایی هشت تیم برتر هشتادمین دوره رقابتهای جهانی وزنه برداری در زیر آمده است:

۱ - روسیه با ۵۸۰ امتیاز

۲ - چین با ۵۰۵ امتیاز

۳ - ایران با ۴۴۲ امتیاز

۴ - لهستان با ۳۶۳ امتیاز

۵ - قزاقستان با ۳۳۹ امتیاز

۶ - کلمبیا با ۳۳۱ امتیاز

۷ - اکوادور با ۳۳۱ امتیاز

۸ - بلاروس با ۳۳۰ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز