خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ برتر والیبال؛

جواهری شگفتی ساز شد / پیکان به زور برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۲۲

هفته نخست مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام ولایت از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، کرج، ارومیه، کاشان و تبریز آغاز شد.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در نخستین بازی خود در لیگ برتر والیبال موفق به شکست میزبان خود سایپای البرز شد.

به گزارش ایلنا، هفته نخست مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام ولایت از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، کرج، ارومیه، کاشان و تبریز آغاز شد.

شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا در ست دوم این بازی ۲۵ بر ۲۳ بر حریف خود غلبه کردند، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰،۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ مغلوب تیم بازرگانی جواهری گنبد شدند. این دیدار حدود ۶۰۰ تماشاگر داشت و به مدت دو ساعت و پنج دقیقه طول کشید که در نهایت تیم بازرگانی جواهری گنبد با هدایت بای محمد دوجی موفق به کسب ۹۸ امتیاز در برابر ۸۵ امتیاز سایپا شد در این دیدار عزیزی، قریشی و سلیمانی از تیم بازرگانی جواهری گنبد جواهری از سایپا نیز در زمره بازیکنان خوب این دیدار بودند. سعید درخشنده نظارت بر دیدار دو تیم سایپا و جواهری گنبد را به عهده داشت و حمید راهجریان و نادر انصاری نیز به عنوان داور اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند. تیم والیبال سایپا روز چهارشنبه هشتم آبان ماه در هفته دوم لیگ برتر والیبال مهمان میزان مشهد است و بازرگانی جواهری در شهر گنبد به مصاف نوین کشاورز خواهد رفت.

پیروزی نزدیک پیکان با اکبری

همچنین دو تیم والیبال پیکان تهران و نوین کشاورز نیز در سالن خانه والیبال به مصاف هم رفتند که شاگردان پیمان اکبری در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸،۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ موفق به شکست نوین کشاورز شدند. حدود ۴۰۰ هودار این بازی را در خانه والیبال تهران از نزدیک تماشا کردند و تیم والیبال نوین کشاورز که تازه تشکیل شده است و بازیکنان این تیم تنها سه جلسه تمرین برای حضور در لیگ برتر والیبال داشته اند، می توانستند پیروز این میدان باشند. محمدرضا حیدری، شعید شیرود قربانی و پرویز پزشکی(پاسور) از جمله بازیکنان شاخص این دیدار از تیم نوین کشاورز بودند و اگر بازیکنان این تیم تجربه کافی داشتند می توانستند در برابر پیکان به پیروزی برسند. همچنین مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز کنترل محسوسی بر روی بازیکنان خود داشت تا در زمان آرای نزدیک داوران این بازی، از سوی بازیکنان این تیم اعتراضی نسبت به داوران انجام نشود. از نکات جالب این بازی این است که در ست چهارم، پیکان ۲۱ بر ۱۵ از نوین کشاورز پیش بود اما در نهایت ۲۵ بر ۲۳ مغلوب این تیم شد. در ست پنجم نیز کم تجربگی باعثشکست تیم نوین کشاورز شد. محمد حسن خوشدل به عنوان ناظر و بهروز جعفری(داور اول) و محسن ترابی به عنوان داور دوم نظارت و قضاوت این بازی را بر عهده داشتند. تیم والیبال پیکان روز چهارشنبه هشتم آبان ماه در هفته دوم این رقابت ها به مصاف کاله قهرمان سال گذشته این رقابت ها در تهران می رود و شاگردان مسعود آرمات سرمربی تیم نوین کشاورز نیز در هفته دوم مهمان جواهری گنبد خواهند بود.

قدرت نمایی شهرداری چی های ارومیه

دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری زاهدان با حضور پنج هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه برگزار شد که تیم میزبان سه بر صفر با امتیازهای ۳۱ بر ۲۹،۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ در برابر مهمان خود به پیروزی رسید. هر چند نماینده زاهدان در این دیدار مغلوب حریف شد، اما در ست نخست تا امتیاز ۲۹ در برابر نماینده ارومیه در برابر تماشاگران مثال زدنی این شهر استقامت نمایش خوبی ارائه کرد. در این دیدار بازیکن برزیل شهرداری زاهدان پیروت پور بازیکنان شاخص این دیدار بودند.
خلیل یگانه مجد نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی به عنوان داورهای اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند. تیم والیبال شهرداری زاهدان روز چهارشنبه هشتم آبان ماه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال میزبان شهرداری تبریز است و شهرداری ارومیه نیز برای صف آرایی در برابر متین به شهر ورامین می رود.

باریج اسانس با اقتدار آغاز کرد

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در نخستین بازی خود در لیگ برتر سال ۹۲ با اقتدار نماینده خراسان رضوی را از پیش رو برداشت. شاگران مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس در نخستین بازی خانگی خود در لیگ برتر سال ۹۲ سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲،۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ در برابر میزان مشهد به پیروزی رسیدند تا آغازی خوب در این رقابت ها داشته باشند. حدود هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک در سالن تماشا کردند و دیدار دو تیم باریج اسانس و میزان مشهد پخش مستقیم از طریق شبکه استانی اصفهان نیز داشت در این دیدار، امیر غفور، مهدی مهدوی، علیرضا نادی و حسین امیری بازیکنان تیم باریج اسانس در برابر میزان خوب کار کردند. علی مباشری در این دیدار نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد. شهباز صدری به عنوان ناظر، محمد شاهمیری و علیرضا قریب نیز به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم نظارت و قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند تیم والیبال باریج اسانس هفته دوم این رقابت ها به بندرعباس می رود تا در برابر شاگردان محمدرضا دامغانی سرمربی تیم آلومینیوم بندرعباس صف آرایی کنند و تیم میزان خراسان نیز میزبان سایپای البرز خواهد بود.


برتری قاطع شهرداری تبریز بر آلومینیوم

در آخرین دیدار هفته نخست تیم شهرداری تبریز موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد الومینیوم بندر عباس بگذرد تا نخستین ۳ امتیاز شیرین را برای تبریزی ها کسب کند. شهرداری چی ها موفق شدند در این دیدار با نتایج ۲۳-۲۵،۱۸-۲۵،۲۲-۲۵بر حریف جنوبی خود غلبه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز