خبرگزاری کار ایران

عقیل کعبی: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه بازی با پرسپولیس را به نفع خودمان تفییر دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۰۶۹

عقیل کعبی درخصوص بازی بعد مقابل سرخ‌پوشان پایتخت گفت: قطعا بازی سختی را مقابل تیم پرسپولیس خواهیم داشت قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم که به 3 امتیاز حساس این بازی دست پیدا کنیم.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان درخصوص عملکرد تیمش در فصل جدید و بازی پیش رو مقابل پرسپولیس ب خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت کرد. 

عقیل کعبی درخصوص بازی بعد مقابل سرخ‌پوشان پایتخت گفت: قطعا بازی سختی را مقابل تیم پرسپولیس خواهیم داشت اما در طی این دوهفته که استراحت بود، تمرینات خوبی داشته‌ایم و همه بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردارند وقطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم که به 3 امتیاز حساس این بازی دست پیدا کنیم. پرسپولیس هم از ابتدای فصل جدید عملکرد رضایت‌بخشی نداشته و در بازی قبل‌اش هم نتیجه نگرفته است. 

او در ادامه افزود: قطعا برای بازی مقابل تیم ما با تمام قوا حاظر خواهد شد و ماهم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه بازی را به نفع خودمان تفییر دهیم ودل هواداران مس رفسنجان را شاد کنیم.

مدافع مس رفسنجان درباره حضور دو مهره کلیدی برانکو در ترکیب فصل جدید تیمش و عملکردشان گفت: دو بازیکن ملی پوش را در ترکیب تیم داریم که بازیکنان خوب و باکیفتی هستند و همانطور که می‌دانید در تیم ملی عمان فیکس هستند. زمان می‌برد تا بازیکنان خارجی که اولین تجربه حضورشان در لیگ ایران است بتوانند عملکرد واقعی‌شان را نشان دهند، قطعا به زودی بیشتر از آنها خواهیم شنیدد و شاهد درخششان در لیگ ایران خواهیم بود. دو. تا بازیکن ملی پوش داریم که اولین سال حضورشون در فوتبال ایران هست و نیاز به زمان دارند. بازیکنان با کیفیتی هستند و در طول فصل کمک زیادی به ما می‌کنند.

عقیل کعبی درباره عملکرد تیم فولاد خوزستان اینگونه واکنش نشان داد: فولاد تیم بزرگی است و امیدوارم به زودی به جایگاه اصلی اش برگردد  و دل تمام همشهریان‌ام شاد شود، آرزوی موفقیت دارم هم برای مربی و کادر فنی قبل فولاد و هم برای  کادر فنی جدید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز